کسب عنوان طرح برگزیده کشوری توسط دانش‌آموزان بهبهانی

خورنا: علی فاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: دانش‌آموزان بهبهانی با حضور مقتدر در سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی افتخار آفریدند.
وی خاطرنشان کرد: طرح « دستگاه تولید نانو الیاف به روش الکترواسپنینگ» توسط تیم دانش‌آموزان بهبهانی با حضور علی ممتازان، محمدابراهیم دشتی، علی ایقان و با حضور استاد معلمان به عنوان استاد راهنما موفق به کسب عنوان تنها طرح برگزیده در زمینه نانوتکنولوژی انتخاب شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان افزود: این طرح به‌عنوان طرح نخست پذیرفته شده در جشنواره جوان خوارزمی بخش نانو انتخاب شده و در حال حاضر در وزرات علوم و تحقیقات و وزارت دفاع در مرحله داوری است.
وی با اشاره به توان علمی بالای دانش‌آموزان بهبهانی، ادامه داد: یکی از اولویت‌های فعالیت‌های آموزش و پرورش بهبهان ایجاد انگیزه تحقیق، پژوهش و ارائه طرح در دانش‌آموزان این منطقه است.
فاکر با اشاره به همکاری مطلوب معلمان در راستای تحقیق و پژوهش، تصریح کرد: تاکنون سعی شده امکانات موردنیاز دانش‌آموزان به‌منظور اجرای طرح‌های تحقیقی و پژوهشی فراهم شود.
وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۳۰۰ بسته فرهنگی میان دانش‌آموزان مدارس توزیع شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به سیاست‌های جدید وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: امیدواریم امسال با برنامه‌های جدید بتوانیم شاهد ارتقای سطح آموزشی مدارس باشیم.
وی اظهار داشت: امسال نیز طرح‌های نوینی در دستور کار داریم که امیدواریم دانش‌آموزان نیز با معلمان و مسئولان آموزش و پرورش همکاری‌های لازم را داشته باشند.
فاکر با اشاره به استعداد دانش‌آموزان بهبهانی، خاطرنشان کرد: در صورتی که استعداد دانش‌آموزان بهبهانی در مسیر صحیح هدایت شود در آینده‌ای نزدیک شاهد افتخارآفرینی جوانان بهبهانی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و… خواهیم بود.
وی افزود: کسب عنوان تنها طرح برگزیده کشوری در جشنواره جوان خوارزمی توسط دانش‌آموزان بهبهانی افتخاری بزرگ برای بهبهان و استان خوزستان است.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: دانش‌آموزان مستعد و توانمند بهبهانی باید بیش از پیش مورد حمایت مسئولان قرار گیرند تا بتوانند پله‌های پیشرفت و ترقی را یکی یکی بپیمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *