راه‌یابی ۳نمایش‌نامه از بهبهان، به بخش پایانی جشنواره تئاتر خوزستان

خورنا: حجت‌الاسلام عبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در استان امسال همایش بزرگ تئاتر استان در دو مرحله برگزار شد.
وی ادامه داد: در مرحله نخست تئاتر‌های راه‌یافته به جشنواره در شهرستان‌های استان اجرا شد و پس از آن مرحله دوم جشنواره در مرکز استان برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اشاره به حضور خوب هنرمندان بهبهانی در بیست و سومین جشنواره تئاتر خوزستان، افزود: با پذیرفته شدن سه نمایش از شهرستان بهبهان، همایش بزرگ تئاتر خوزستان در این شهرستان برگزار شد.
وی ادامه داد: نمایش‌های «ماهیگیر» به کارگردانی حجت الله تجلی، «نازبانو» به کارگردانی اسماعیل سخایی و «یادداشت‌های یک عشق» به کارگردانی ساسان شکوریان نمایش‌‌هایی هستند در بهبهان به روی صحنه رفتند.
حسینی‌منفرد تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه به سطح مطلوب نمایش‌نامه‌های اجرا شده در بهبهان، هر سه نمایش‌نامه به مرحله پایانی بازبینی بیست و سومین جشنواره تئاتر خوزستان راه‌یافتند.
وی در ادامه مهم‌ترین نقش و وظیفه‌ هنر و هنرمند را تکامل و اعتلای بشریت دانست و گفت: هنرمندان می‌توانند نقش موثری در سعادت بشری داشته باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان اضافه کرد: امیدواریم این سه نمایش‌نامه در بخش پایانی جشنواره تئاتر خوزستان موفق به کسب مقام‌‌های برتر شوند.
وی گفت: همایش تئاتر استان خوزستان در شهرستان بهبهان با همکاری خوب و استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان بهبهانی از ۱۹ الی ۳۰ شهریور در محل تئاتر ارشاد این شهرستان برگزار شد.
حسینی‌منفرد تصریح کرد: زمان برگزاری مرحله پایانی و بازبینی نمایش‌نامه‌های بیست و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان هنوز مشخص نشده و به‌محض اعلام این زمان از سوی استان، به شهروندان بهبهانی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «پستوی ذهن» در نگارخانه میرزا شوقی بهبهان، افزود: شهروندان بهبهانی تاکنون استقبال مطلوبی از برنامه‌های هنری و فرهنگی منطقه داشته‌اند.
حسینی‌منفرد خاطرنشان کرد: امیدواریم هنرمندان بهبهانی همچون گذشته در رقابت‌های کشوری و استانی خوش بدرخشند.