نماینده آبادان: بودجه ۵۰ میلیارد تومانی رئیس جمهور به آبادان در هاله‌ای از ابهام است

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از استاندار می‌خواهیم تغییر اعتبار تخصیص داده شده به شهرستان آبادان از ۲۰ میلیارد تومان به ۵۰ میلیارد تومان را پیگیری کنند زیرا این امر همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جواد سعدون‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح پل کابلی امام رضا(ع) آبادان اظهار کرد: پروژه پل کابلی امام رضا(ع)، کاری بسیار بزرگ و ماندگار است.

وی افزود: این پروژه برای همیشه در تاریخ آبادان به یادگار می‌ماند و نشان دهنده آن است می‌توان گام‌های بسیار بزرگ‌تر و متعالی‌تری را در مدت زمان کم به اجرا گذاشت.

* ایجاد درآمدزایی در شهر

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر فردی که برای عمران و آبادی این شهر گامی هر چند کوچک بردارد دستش را می‌بوسیم و همیشه قدردان آن هستیم.

وی اضافه کرد: با ورود امام جمعه جدید آبادان به این شهر روحی نو از تکاپو و بالندگی وارد منطقه که در این راستا از وجود پربرکت این بزرگوار نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

سعدون‌زاده خاطرنشان کرد: اعطای جلوه‌های زیبایی به شهر آبادان خوب است اما مردم این منطقه بیش از هر چیز دیگری نیاز به درآمدزایی دارند.

* تقویت بنیه اقتصادی شهروندان

وی با بیان اینکه اگر در کنار اجرای این پروژه‌ها بتوان درآمدزایی مطلوبی را برای شهروندان ایجاد کرد، عنوان کرد: باید بنیه اقتصادی مردم شهر را تقویت کرد و تنها در این صورت است که می‌توان آنها را در آستانه تشکیل دولت جدید و انتخابات آماده و دلگرم کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از استاندار خوزستان می‌خواهیم همچنین بحث زمین‌های تانک فارم را پیگیری کرده تا هر چه سریع‌تر زمینه انتقال آنها صورت گیرد.

وی ادامه داد: همچنین از استاندار می‌خواهیم موضوع تغییر اعتبار تخصیص داده شده به شهرستان آبادان از ۲۰ میلیارد تومان به ۵۰ میلیارد تومان را پیگیری کنند زیرا این امر همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی مانده و بلاتکلیف است.

*کاهش سهمیه ۱۲ درصدی سوخت شناورهای صیادی

سعدون‌زاده در پایان گفت: همچنین بحث کاهش سهمیه ۱۲ درصدی سوخت شناورهای صیادی در منطقه دغدغه و نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده که امیدواریم با تعامل مسئولان به سرانجام رسیده و مرتفع شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *