بخشدار زیدون: دفاع مقدس تاریخ افتخارات ملت ایران است

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فریدون توکلیان صبح امروز در همایش بسیجیان زیدون که به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس تاریخ افتخارات ملت ایران است و به این دلیل آن را گرامی می‌داریم که ملت ایران و جوانان آن با اعتقاد به خداوند متعال و پیروی مطلق از حضرت امام خمینی (ره)، در برابر ارتش تا دندان مسلح صدام متجاوز ایستاده و از خود رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ایثارها نشان داده و با دفاع جانانه توانستند از تمامیت ارضی کشور حراست کرده و دشمن را با خواری به پشت مرزهای خود برانند.
وی افزود: ما سالگرد دفاع مقدس را گرامی می‌داریم به دلیل اینکه دفاع مقدس شناسنامه دفاع، دلاوری‌ها و حماسه آفرینی ملت مسلمان ایران است که باعث شد چشم طبع دشمنان اسلام به کشور کور شده و امروز با روحیه بسیجی موجود در کشور، ایران اسلامی امن‌ترین کشور دنیا است.
توکلیان تصریح کرد: دفاع مقدس ما دست مایه‌ای برای ادامه پایداری و مبارزه ملت ایران با استکباران شد و امروز ایثار شهیدان و جوانان دلاوری که موجب پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی شد پشتوانه فکری برای اداره آتی کشور است.
بخشدار زیدون در ادامه ضمن تأکید بر آشنا کردن جوانان و نوجوانان با چگونگی آغاز جنگ گفت: صدام بعثی به همراه لشکر جهالت و با پشتیبانی کشورهای مرتجع عرب و غربی به ویژه حمایت‌های آمریکا در حالی که دانش‌آموزان و دانشجویان خود را برای فراگیری علم و دانش آماده می‌کردند به کشور حمله کرد.
وی خاطرنشان کرد: جرم ملت ایران این بود که دیکتاتور وابسته به غرب را از کشور خود بیرون کرده، شیر نفت را بر اسرائیل و آمریکا بسته و دست آمریکا را در غارت منافع کشور ایران قطع کردند.
توکلیان افزود: از این رو آمریکا حاکمیت، آقایی و سروری خود را در منطقه و به خصوص ایران از دست داد، قدرت پوشالی آن نابود شد و خانه عنکبوتی اش خراب و ویران شد.
وی ادامه داد: آمریکا که از قیام الهی و انقلاب اسلامی ملت ایران خشمگین بود برای سرنگونی انقلاب اقدام‌های زیادی از جمله تحریم‌های اقتصادی، تحریک اقوام و گروه‌های سیاسی، ترورها، شورش‌ها و کودتاها انجام داد اما در نهایت با تحریک صدام جنایتکار، جنگ تمام عیاری را بر علیه ملت به پاخاسته ایران تحمیل کرد تا کار آن را تمام کند.
بخشدار زیدون تصریح کرد: اما با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و توکل ملت ایران به پروردگار عالم توانستیم پیروزی و عزت بزرگ را شامل حال خود کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز آحاد ملت و همه جهانیان بر عرت و سربلندی ایران اذعان داشته و در این سال‌ها شاهد نابودی صدام و هم‌پیمانان عرب او و فروپاشی نظام استکبار جهانی در جهان هستیم.
توکلیان در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد ظهور دولت عدالت در سراسر جهان هستی باشیم.