برگزاری رژه ناوگان خودرویی آتش‌نشانی خرمشهر

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، همزمان با هفتم مهرماه‌، روز آتش‌نشانی و ایمنی پرسنل آتش‌نشانی شهرداری خرمشهر با تمام امکانات خود با شرکت در یک مانور با شکوه، آمادگی و قابلیت‌های خود را در بروز هرگونه حوادث به نمایش گذاشتند.
رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در آیین رژه ناوگان خودرویی آتش‌نشانی خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: هدف از نام‌گذارى امروز به عنوان «روز ملى ایمنى و آتش‌نشانى» تبدیل ایمنى در کشور به یک فرهنگ است.
محمدعلی گله‌داری بیان کرد: اشاعه و به کارگیری رشته‌های ورزشی میان کارکنان سازمان به‌ویژه نیروهای عملیات به منظور تقویت آمادگی جسمانی و بالا بردن روحیه افراد که لازمه این حرفه است، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که توسط این سازمان پیگیری می‌شود.
رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر افزود: در راستای گرامی‌داشت این روز برنامه‌های متعددی از جمله رژه خودرویی ناوگان آتش‌نشانی خرمشهر تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد: آتش‌نشانی‌ها از مراکزی هستند که افراد بسیاری به عنوان داوطلب با آنها همکاری می‌کنند در همین راستا شهروندان خرمشهری نیز استقبال خوبی از دوره‌های داوطلبانه آتش‌نشانی این شهرستان داشتند.
گله‌داری تصریح کرد: ایثار و از خود گذشتگی آتش‌نشانان فداکار یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در پاسداری از کیان ایران اسلامی است‌.
وی در ادامه گفت: توسعه شهرها و افزایش جمعیت آن ها نیازها و مطالبات جدیدی را ایجاد و به موازات آن خطرات بسیاری را متوجه ساکنان شهرها کرده و این روند ضرورت توجه به حفظ و ارتقا سطح ایمنی شهرها را دو چندان می‌کند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر با اشاره به برنامه‌های گرامی‌داشت این روز، اضافه کرد: عملیات صعود و فرود از پل شهید جهان‌آرا، عملیات غواصی و امداد و نجات در رودخانه کارون، مانور اطفاء حریق جنب پل شهید جهان‌‌آرا، آموزش اطفاء حریق با خاموش‌کننده‌های ایمنی در چادر واقع در میدان شهید مطهری از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در خرمشهر است.
وی از مردم خواست همواره در راستای حفظ جان خود و اطرافیان به توصیه‌ها و نکات ایمنی ارائه شده توسط آتش‌نشانی شهرستان خرمشهر توجه کنند.
گله‌داری اظهار داشت: شهروندان خرمشهری همواره با این سازمان همکاری مطلوبی در راستای رعایت نکات ایمنی داشتند که امیدواریم این همکاری همچنان ادامه یابد.
مانور ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرمشهر در سطح این شهرستان همچنان ادامه دارد.