ردپای تجزیه‌طالبان وابسته به دولت‌سعودی در انفجار بندر امام خمینی

خورنا: در این انفجار چندین خودرو آسیب دیدند و همچنین شیشه‌های چندین ساختمان نیز شکسته شد. به یکی از هتل‌های بین‌المللی شهر بندری، بندر امام خمینی نیز خساراتی وارد شده است.

به گزارش خورنا به نقل از بولتون نیوز، انفجار روز شنبه عصر در بندر امام خمینی صورت گرفته که تلفات و خساراتی را به یکی از بزرگ‌ترین بنادر ایران وارد کرده است. در این انفجار چندین خودرو آسیب دیدند و همچنین شیشه‌های چندین ساختمان نیز شکسته شد. به یکی از هتل‌های بین‌المللی شهر بندر امام خمینی نیز خساراتی وارد شده است.

تظاهرات و مخالفت‌های زیادی در طی سال‌های گذشته توسط برخی از اقلیت عرب زبان ایرانی انجام شده است و آن‌ها قصد دارند که صدای اعتراض خود را بدین وسیله اعلام نمایند.

در یک اقدام غیرحرفه‌ای انفجار بمب و زخمی شدن تعدادی از انسان‌های بی‌گناه و همچنین ضررهای مالی به تأسیسات کشور که یک عمل تروریستی محسوب می‌شود به عنوان صدای اعتراض عرب زبانان ایرانی در خبر خبرگزاری آسوشیتدپرس آمده است.

تظاهرات بزرگ انجام‌شده در طی ماه گذشته در کشور عربستان سعودی باعث گردیده که اقدامات تروریستی این کشور در ایران و عراق، وضعیت با شدت بیشتری از سوی سرویس‌های امنیتی این کشورها کنترل شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهدی سلام علیکم بنده خودم عرب زبان هستم؛ واقعاً باورم نمیشه که چرا به همین راحتی اتهام میزنید و میگید اقلیت عرب!!! اکثر مردم اینجا عرب زبان شیعه هستن و حاضرن جونشونو بدن واسه ولایت.. ولی مسئله اینجاست که در حاشیه های شهر به دلیل ضعف اطلاعات بندرامام (ره) (که ناشی از شهرستان نشدن و خوردن حق این مردم است) عده ای بر اثر فقر و تهیدستی وهابی شده اند و در حال طرح ریزی نقشه هایی برای انفجارهای تروریستی هستن و شماها فقط بلدین دنبال مقصر بگردین.. (به جای اینکه مشکل رو حل کنین!) لبیک یا خامنه ای
    • ناشناس غلت کردی عرب های خوزستان خائن هستن