باهنر رسما اعلام کاندیداتوری کرد

خورنا: محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس کاندیداتوری خود در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را اعلام کرد و از این تشکل سیاسی خواست که در این راه او را همراهی کنند.

در این جلسه که اکثر اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار حضور داشتند اعضای این تشکل سیاسی حمایت خود را از کاندیداتوری محمد رضا باهنر اعلام کردند.

همچنین محمدرضا باهنر در این جلسه ضمن تشکر از حمایت جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس از کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری، به وحدت اصولگرایان در انتخابات سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: امیدوارم اصولگرایان در این دوره از انتخابات به یک نامزد برسند که ضوابط رسیدن به این نامزد واحد، نظرسنجی و رویکرد مردم و برنامه و کارآمدی آن فرد است.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام ورهبری ابراز امیداوری کرد تا اوایل اردیبهشت جبهه پیروان نامزد نهایی خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کند.

تشکیل ستاد انتخاباتی باهنر به ریاست کوهکن

جبار کوچکی‌نژاد عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگویی، با اشاره به کاندیداتوری محمدرضا باهنر در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ستاد انتخاباتی محمدرضا باهنر رسما تشکیل شده و محسن کوهکن به عنوان رئیس ستاد انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه در نشست اخیر شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اعضای هیئت اجرایی انتخابات این تشکل مشخص شد گفت: محمدرضا باهنر در جلسه پنجشنبه جبهه پیروان خط امام و رهبری به صورت رسمی کاندیداتوری خود را اعلام خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه احمد نیک‌فر، محسن کوهکن، محمدعلی شایسته‌نیا و تعدادی از دوستان قدیمی باهنر در ستاد انتخاباتی وی حضور دارند، گفت: قرار است محسن کوهکن در نشست خبری برنامه‌های انتخاباتی آقای باهنر را اعلام کند.

کوچکی‌نژاد افزود: البته در نهایت از میان محمدرضا باهنر، یحیی آل‌اسحاق و منوچهر متکی یک‌نفر به عنوان کاندیدا باقی می‌ماند. ولی هر کدام ستادهای مجزای خود را تشکیل داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: محمدرضا باهنر دیدارهای انتخاباتی خود را با تشکل‌ها و مردم شروع کرده که اولین آنها دیدار با جامعه اسلامی فرهنگیان و جامعه ادوار نمایندگان بوده است.

به گزارش تسنیم،عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: ستادهای انتخاباتی باهنر در حال طراحی است و وی به زودی سفرهای استانی خود را آغاز خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *