آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بوستان رضوان بندرماهشهر/ خودروی پراید همایش پیاده روی اهدا شد +تصاویر

خورنا: شهردار بندر ماهشهر گفت: عملیات اجرایی فاز دوم بوستان رضوان بندرماهشهر آغاز شده است.

به گزارش خورنا، غلامحسین کمایی شهردار بندرماهشهر با اعلام این خبر افزود: فاز دوم این بوستان در زمینی به مساحت ۸ هکتار در حاشیه آرامستان باغ رضوان و با هزینه ای بالغ بر ۱میلیارد و ۶۰ میلیون ریال بمناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری آغاز شد.

وی همچنین افزود: فاز اول بوستان رضوان نیز در زمینی به مساحت ۴ هکتار و هزینه ای بالغ بر ۳۸۰ میلیون ریال احداث شد و نهال های کاشته شده درآن تا کنون رشد خوبی داشته اند.

وی  خاطرنشان کرد از آنجائیکه این بوستان در ورودی شهر از سمت هندیجان واقع گردیده درآینده به تفرجگاه زیبا و محیط با نشاطی برای استفاده شهروندان عزیز و میهمانان و مسافرین تبدیل خواهد شد.

کمایی همچنین با توجه به توصیه های اخیر امام جمعه محترم  بندرماهشهر درخطبه های نماز جمعه مبنی بر کاشت نهال های ثمردار در سطح شهر خاطر نشان کرد: در اجابت به خواسته معظم له در فاز دوم این بوستان در روز ۱۵ اسفند روز درختکاری از این نوع درختان استفاده گردید.

در مراسم این پروژه فرماندار ماهشهر، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و برخی از مسئولین محلی و نیز تعدادی از دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی حضور داشته و اقدام به کاشت نهال نمودند .

ضمناً در پایان این مراسم یک دستگاه خودروی پراید ۱۳۲ که در همایش بزرگ پیاده روی اخیر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار گردید به برنده این همایش آقای محمد ماهان قنواتی اهداء گردید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *