پرداخت قسط آخر پایان کار مسکن مهر توسط بانک‌ها

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، نصرالله دهقانی عصر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان بهبهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در سفر قبل به بهبهان شاهد بیان مشکلات زیادی از سوی دست اندرکاران مسکن مهر بودیم که امروز آن مشکلات حل شده و اگر مشکلی نیز وجود داشته باشد کوچک بوده و به راحتی قابل حل است.
وی با بیان اینکه خدمات و فعالیت‌های خوبی در مسکن مهر بهبهان صورت گرفته است، افزود: آب، گاز، تلفن و برق در مسکن مهر بهبهان آماده و محیا شده زمین‌های لازم برای فضاهای آموزشی، خدماتی، تجاری، فرهنگی و مذهبی نیز اختصاص یافته است اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که باید هرچه سریعتر واحدها به مردم تحویل داده شده و به پایان کار برسانیم تا کنتور ۱۲ درصدی سود مشارکت برای آنها قطع و به ۴ درصد برسد.
دهقانی تصریح کرد: باید برای واحدهایی که در حال تکمیل هستند تاریخی برای افتتاح مشخص کرده و تا آن زمان هیچ واحدی را برای نماکاری و نازک کاری نداشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: به طور مثال برای واحدهایی که افتتاح آنها در آذر ماه صورت می‌گیرد باید ظرف ۴۵ روز آینده نماکاری و محوطه سازی انجام شود.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی خوزستان در ادامه اظهار داشت: اگر من تاکید می‌کنم که یکی از محورهای افتتاح مسکن مهر باید بهبهان باشد به این دلیل است که وقتی رئیس جمهور و یا معاون وی و یا وزیر مسکن برای افتتاح به این شهر بیایند، با خود امتیازات فراوانی آورده و تمام مشکلات مسکن مهر این شهرستان حل خواهد شد.
وی در خصوص اختصاص اعتبار به شهرداری بهبهان به منظور طرح تفصیلی این شهرستان نیز گفت: پس از ارائه برنامه از سوی فرماندار بهبهان می‌توانیم از طرف سازمان مسکن و شهرسازی مبلغ ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان به بهبهان اختصاص دهیم.
دهقانی خاطرنشان کرد: همچنین ظرف ده روز آینده مبلغ ۵۰ میلیون تومان نیز به آغاجاری اختصاص خواهیم داد.
وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت طرح جامع شهرستان بهبهان گفت: همه کارهای لازم انجام شده، اختلاف نظرهای کوچ نیز رفع شده و به زودی طرح جامع شهرستان بهبهان از سوی مشاور به ما تحویل داده می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *