مراکز اسکان مهمانان نوروزی در اهواز تعیین شدند

خورنا: فرماندار اهواز از تعیین مراکز اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، عبدالعزیز فدعمی اظهار کرد: مهمانان نوروزی در مدارس، نمایشگاه بین‌المللی اهواز و پارک‌های اهواز اسکان می‌یابند.

وی از اختصاص ۳۰۴ فضای آموزشی به‌منظور اسکان مهمانان نوروزی خبر داد و افزود: این مدارس شامل ۳ هزار کلاس هستند که تمهیدات لازم در راستای رفاه حال مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در این مدارس اندیشیده شده است.

فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: علاوه بر این محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز، پارک لاله و پارک ساحلی نیز برای اسکان گردشگران نوروزی فراهم شده است و از سوی شهرداری اهواز یک هزار تخته چادر به منظور اسکان خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: محل‌های اسکان مهمانان نوروزی در این ایام تحت نظارت بهداشتی مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز در غالب طرح بسیج سلامت نوروزی هستند و کمیته اسکان و پذیرایی ستاد نوروزی شهرستان اهواز تدابیر لازم را در راستای رفاه حال مسافران در مراکز اقامتی اتخاذ کرده است.

فدعمی اظهار امیدواری کرد که با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی شاهد ارائه خدمات هرچه بهتر به میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *