برگزاری آزمون استخدامی کارمندان ادارات هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان از برگزاری آزمون استخدام کارمندان ادارات هندیجان ۲۵ اسفندماه سال جاری در محل آموزشگاه شهید فهمیده این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌اللهی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و هماهنگی آزمون استخدامی کارکنان دولت در شهرستان که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های استاندار خوزستان در خصوص مجوز استخدام ۳ هزار کارمند در دستگاه‌های اجرایی استان که با کمبود نیروی انسانی مواجه بودند، خوشبختانه این مشکل حل و رفع شد.

وی افزود: این استخدامی البته شامل ادارات و سازمان‌هایی که تازه تاسیس استان خوزستان بوده نیز شده که نیروی انسانی آنها تامین شود.

فرماندار هندیجان با اشاره به ۵۱ سهمیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان هندیجان تصریح کرد: فرمانداری، بخشداری‌ها، سازمان‌های تبلیغات اسلامی، راه و شهرسازی، پزشکی قانونی، اداره ثبت احوال، تعاون، اداره استاندارد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت و اسناد و املاک، اوقاف، هواشناسی، شیلات، فنی و حرفه‌ای و بهزیستی از ادارات در دستور کار برای برگزاری آزمون استخدامی در سطح استان هستند.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این آزمون در شهرستان گفت: آزمون استخدامی کارکنان دولت روز جمعه، ۲۵ اسفندماه سال جاری در محل آموزشگاه شهید فهمیده واقع در کوی فرهنگیان خیابان بسیج جنب مدرسه علی‌بن مهزیار برگزار خواهد شد.

فرج‌اللهی در پایان افزود: افرادی که پیش از این در سایت نسبت به ثبت‌نام اقدام کر‌ده‌اند می‌توانند خود را در آزمون پیش‌رو محک بزنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *