نیاز ۳.۵ میلیاردی مسکن مهر بهبهان برای محوطه‌سازی

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، علیرضا بهادری عصر امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان ضمن تقدیر از حضور مسئولان استانی در این شهرستان اظهار داشت: شهرداری بهبهان در پروژه مسکن مهر این شهرستان هیچگاه کوتاهی نکرده و بی‌رغبتی و سخت‌گیری از خود نشان نداده است.
وی افزود: در هر مرحله از احداث مسکن مهر که به شهرداری ارتباط داشته بدون هیچگونه اتلاف وقت و هزینه‌ای اقدامات لازم انجام شده است.
بهادری تصریح کرد: اما وضعیت شهرداری به گونه‌ای نیست که همه این اقدامات عظیم را به بودجه و اعتبار آن متکی کرده و نیاز به حمایت دارد.
وی خاطرنشان کرد: امکان فعالیت بدون دریافت اعتبار امکانپذیر نبوده و تا به حال با تمام توان از امکانات موجود استفاده کرده‌ایم اما برخی از فعالیت‌ها از نیرو، توان و امکانات ما خارج بوده و نیاز به بودجه دارد.
شهردار بهبهان در ادامه اذعان داشت: به منظور محوطه سازی و اقداماتی نظیر ایجاد فضای سبز، معابر، جداول و پیاده رو سازی به بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داشتیم که این موضع را طی نامه‌ای در تاریخ ۲۶ شهریورماه ۱۳۹۰ به استاندار خوزستان ارائه کردیم.
وی افزود: اما با توجه به دستور استاندار مبنی بر تقسیم کار به دو قسمت، دو مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را تنها برای پروژه های آماده افتتاح تا پایان سال جاری طی دو نامه به استانداری ارسال کرده‌ایم.
بهادری تصریح کرد: چنانچه این اعتبار و بودجه فراهم شود این تعهد را می‌دهیم که پیش از آماده شدن و تحویل واحدها به صاحبانشان محوطه‌های لازم احداث و اقدامات مربوطه انجام شده باشد.
شهردار بهبهان در پایان با تأکید بر اینکه مسئولان این شهرستان باید مسئولیت‌پذیر باشند از همه آنها خواست فعالیت‌های خود در محوطه مسکن مهر بهبهان را هرچه سریعتر انجام داده تا شهرداری بتواند اقدامات محوطه سازی خود را آغاز کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *