فوتبال لیگ دسته سوم/ شهرداری ماهشهر در حسرت پیروزی ماند

خورنا: تیم فوتبال شهرداری ماهشهر مقابل تیم وحدت خاوران بیرجند به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خورنا، در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور یک دیدار بین تیمهای وحدت خاوران بیرجند و شهرداری بندرماهشهر در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی بیرجند برگزار شد که در پایان با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ همراه بود.

در این دیدار ابتدا تیم وحدت خاوران در دقیقه ۸۳ به گل دست یافت اما تیم شهرداری توانست در دقیقه ۸۶بازی توسط حجت دلاوری از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یابد تا دو تیم با همین نتیجه زمین بازی را ترک کنند.

تیم شهرداری ماهشهر و وحدت خاوران در حالی امتیازات را بین خود تقسیم کردند که شهرداری تا قبل از رویارویی با وحدت خاوران با دو تساوی و یک شکست در قعر جدول قرار داشت.

شاگردان موسی قنواتی اگر قدر لحظات و فرصتهای بدست آمده را می دانستند بدون شک به اولین پیروزی خود دست می یافتند.تیم شهرداری در هفته پنجم این رقابتها در استادیوم شهدا میزبان تیم بهمن شیراز است.

گفتنی است بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات دیدارها در دور دوم در سه گروه ۶ تیمی برگزار که تیم های اول بصورت مستقیم به لیگ دسته دوم کشور صعود کرده و تیم های دوم و بهترین تیم سوم نیز در دیدارهای پلی آف شرکت و برنده بازیها به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد.

لازم به توضیح است تیم های بازنده بازی های پلی آف و دو تیم رتبه سوم سه گروه و بهترین تیم چهارم نیز در سال آینده رقابت های خود را از دور دوم آغاز خواهند نمود.

گزارش از یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *