تحویل ۲۲۱۸ واحد مسکن مهر به بهبهانی‌ها

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی محبوب در جلسه شورای مسکن این بهبهان که با حضور سپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود، اظهار داشت: در مجموع ۳ هزار ۴۳۶ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در سطح شهرستان بهبهان در حال احداث بوده که در این میان ۱۹۷ واحد متعلق با آغاجاری، ۲۹۰ واحد متعلق به سردشت و ۲ هزار و ۹۴۹ واحد متعلق به شهر بهبهان است.
وی افزود: این تعداد واحد مسکونی در دو قالب خود مالک و تعاونی‌ها احداث می‌شود که سهم هر یک در آغاجاری ۱۹ واحد خود مالک و ۱۷۸ واحد تعاونی، در بهبهان ۷۲۹ واحد خود مالک و ۲ هزار و ۲۲۰ واحد تعاونی و در سردشت نیز ۲۹۰ واحد به خودمالک است.
باذلی محبوب تصریح کرد: در بهبهان دو اتحادیه مشغول ساخت واحدهای مسکن مهر تعاونی هستند که در این میان یک هزار و ۶۳۶ واحد را اتحادیه شماره یک و ۵۸۴ واحد را اتحادیه شماره دو خواهند ساخت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین اتحادیه شماره یک واحدهای خود را در زمینی به مساحت ۱۰.۶هکتار و در ۵ سایت و اتحادیه شماره دو در زمینی به مساحت ۶.۱ هکتار و در ۳ سایت احداث می‌کنند.
فرماندار بهبهان در ادامه از ساخت بیش از۲ هزار و ۷۲۱ واحد مسکن مهر در حال حاضر در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۸۴۸ واحد مسکن مهر ۹۹ ساله، ۱۴۴ واحد طبق تفاهم‌نامه سه جانبه و ۷۲۹ واحد نیز به صورت خودمالک احداث می‌شود.
وی در ادامه افزود: پیش بینی ما برای سال ۹۰، افتتاح و تحویل بیش از ۲ هزار و ۱۱۸ واحد مسکونی بوده که در این واحدها در ماه‌های شهریور، آذر، بهمن و اسفند تحویل داده می‌شوند.
باذلی محبوب ادامه داد: ۴۰۴ واحد در شهریور باید تحویل داده می‌شد که تنها فقط محوطه سازی آنها باقی مانده و شهرداری نیز در انجام این امور نهایت تلاش خود را داشته و دارد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ۳۹۶ واحد در آذر، ۶۸۲ واحد در بهمن و ۶۳۶ واحد نیز در اسفند به بهره برداری خواهند رسید.
فرماندار بهبهان در پایان از همه مسئولان مربوطه خواست که با نهایت توان خود در جهت هرچه سریعتر آماده کردن مسکن مهر این شهرستان تلاش کرده و دلسوزانه پیگیر مسایل، مشکلات و حل آنها باشند.
در پایان سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی خوزستان، مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان و مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان از پروژه مسکن مهر بهبهان بازدید کرده و از اقدامات انجام شده و مشکلات موجود آگاه شدند.