اختصاص ۲میلیارد تومان به مسکن مهر بهبهان

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، غلامرضا اخوان صباغ در جلسه شورای مسکن بهبهان در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزنده دولت نهم و دهم احداث مسکن مهر برای خانه‌دار کردن جوانان بوده و این پروژه در شهرستان بهبهان نیز به خوبی پیش رفته است.
وی افزود: به جهت اهمیت موضوع نیز هر دو هفته یک بار جلسات مسکن استان در یکی از شهرستان‌های خوزستان برگزار می‌شود که امروز این جلسه در بهبهان برگزار شده است.
اخوان صباغ با اشاره به گذشت بیش از دو سال از آغاز احداث مسکن مهر در بهبهان تصریح کرد: انتظار ما از بهبهان با این همه پتانسیل، قدمت، فرهنگ و نیروهای بسیار فعال بیش از اینها بوده و امروز باید شاهد افتتاح بسیاری از واحدهای مسکن مهر در این شهرستان باشیم که متاسفانه این امر تحقق نیافته است.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان در ادامه افزود: فرماندار باید یک جدول کامل از مشکلات موجود در پروژه مسکن مهر این شهرستان به همراه جدول جداگانه‌ای از برنامه زمانبندی آخرین اقدامات لازم به منظور آماده سازی واحدهای آماده افتتاح تهیه و به استان ارائه دهد.
وی خاطرنشان کرد: در این جدول باید مسئول مربوط به رسیدگی به مشکلات و نواقص موجود نیز مشخص و در صورتی که مشکل در خود شهرستان قابل حل نبود، آن را به ما تحویل دهند.
اخوان صباغ تصریح کرد: ما نیز در استان با تشکیل جلساتی با حضور مدیران استانی به بررسی مشکلات و ارائه راهکار جهت حل آنها پرداخته و همه تلاش می‌کنیم تا هرچه زودتر این واحدها به صاحبانشان تحویل داده شوند.
وی همچنین از اختصاص ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل بودجه و اعتبارات تملک و توسعه به تملک، زیرسازی و آسفالت محوطه مسکن مهر بهبهان خبر داد و افزود: طبق نظر استاندار خوزستان اعتبارات تملک به سمت پروژه‌های مسکن مهر سرازیر شده و این اعتبار نیز به همین جهت به بهبهان اختصاص یافته است.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان در پایان با بیان اینکه بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی مسکن مهر در بهبهان هستند افزود: همه دستگاه‌های فعال در پروژه مسکن مهر هرچه سریعتر اقدامات خود را انجام دهند تا شهرداری نیز بتواند عملیات‌های زیرسازی، آسفالت و محوطه سازی را انجام داده تا هرچه زودتر شرایط برای حضور متقاضیان در واحدهای خود فراهم شود.