شهردار ماهشهر از آمادگی کامل ماهشهر جهت استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد

خورنا: شهردار ماهشهر گفت: بندرماهشهر آمادگی کامل جهت استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور را دارد.

به گزارش خورنا، غلامحسین کمایی شهردار بندرماهشهر با اعلام این خبرگفت: شهرداری بندرماهشهر با تلاش ویژه و شبانه روزی و بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت های موجود بستر لازم را به منظور استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان را فراهم نموده است.

وی افزود: در راستای فعالیتهای عمرانی و خدماتی شامل ساماندهی ورودیهای شهر، آماده سازی معابر، پارکها، میادین و فضاهای سبز، تجهیز پارکها به مبلمان شهری و امکانات ورزشی، رنگ آمیزی جداول، نقاشی های دیواری، خط کشی خیابانها، نصب تابلوهای دروازه ای و جهت نما، زیبا سازی و چراغانی سطح شهر، گل آرایی میادین و بلوارها، تأمین روشنایی پارکها و بلوارها و میادین، نور پردازی و نصب آلاچیق، لکه گیری و آسفالت معابر و نظافت ویژه شهر، برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی را نیز برای ایام نوروز و استقبال از بهار ۹۲ پیش بینی نموده است.

وی در همین زمینه خاطر نشان کرد: عزیزانی که در سالهای گذشته به این شهر سفر نموده اند امسال این تغییرات شگرف را به خوبی لمس و مشاهده می نمایند.

شهردار بندرماهشهر اظهار داشت: بنا به توصیه های فرماندار محترم و به منظور تأمین امنیت بیشتر میهمانان و مسافرین نوروزی و حفظ شان و منزلت هموطنان مسافر، سعی شده تا از برپایی چادر در پارکها و معابر عمومی در حد امکان جلوگیری و بر این اساس با همکاری بسیار خوب اداره آموزش و پرورش، مدارس سطح شهر تجهیز و آماده اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

کمایی در پایان ضمن تأکید بر ضرورت تعامل و هماهنگی تمام ادارات و دستگاه ها برای استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور ابراز امیدواری کرد: در روزهای باقی مانده به شروع تعطیلات نوروزی و ورود میهمانان عزیز با همکاری همه دستگاههای بتوانیم حداکثر امکانات را برای استقبال از این عزیزان فراهم کنیم. وی همچنین از مردم فهیم ، با بصیرت و میهمان دوست بندرماهشهر خواست تا همچون سالهای گذشته با میهمانان نوازی مناسب به استقبال مسافرین و میهمانان نوروزی رفته و با خاطره های شیرین و به جا ماندنی خود ، آنان را همراهی و بدرقه نمایند.