۲۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های خرمشهر اهدا شد

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: همزمان با حضور کاروان پیک صبا در خرمشهر دو هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های این شهرستان اهدا شد.

محمد جوروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر در خصوص حضور کاروان پیک صبا در این شهرستان اظهار کرد: کاروان پیک صبا در ادامه حضور خود در خوزستان مهمان مردم خرمشهر بود و در جریان حضور این کاروان در خرمشهر برنامه‌های مختلفی اجرا شد.

وی در خصوص تعداد کتاب‌های اهدا شده در زمان حضور این کاروان در خرمشهر افزود: همزمان با حضور کاروان پیک صبا بیش از دو هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های این شهرستان اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر ادامه داد: یکی از نکات بسیار جالب توجه در زمینه اهدای کتاب، حضور فعال و چشمگیر مردم و به ویژه عشایر خرمشهر در این برنامه و مشارکت آنها بود.

جوروند تصریح کرد: مردم در طول اجرای این برنامه کتاب‌های زیادی را آورده و به کتابخانه‌های شهرستان هدیه کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در طول اجرای این برنامه و به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر با غذاهای سنتی خرمشهر غذاهای محلی این شهرستان طبخ و در معرض دید گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: پخش سرودهای انقلابی توسط پایگاه دریایی خرمشهر، حرکت قایق‌ها در رودخانه کارون و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های اجرایی همزمان با حضور کاروان پیک صبا در خرمشهر بود.

جوروند برپایی نمایش عروسکی خیمه‌شب بازی، راه‌اندازی قفسه‌های کتاب دفاع مقدس و کتاب دیگر را از دیگر برنامه‌های اجرا شده عنوان کرد.

وی در خصوص احداث کتابخانه جدید در خرمشهر افزود: هم‌اکنون پنج کتابخانه در خرمشهر در حال احداث است و برنامه‌ای برای احداث کتابخانه جدید در این شهرستان وجود ندارد.