شرایط اعطای معافیت به مشمولان دارای فرزند صغیر

خورنا: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مشمولان دارای فرزند صغیر تا زمانی که ازدواج نکرده‌اند، از خدمت سربازی معاف هستند.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گمانه‌زنی‌های مربوط به طرح سرباز جانشین را از اساس تکذیب کرد و در این باره گفت: این طرح به نوعی استثمار فرد است و بر اساس آن افرادی که توانایی مالی دارند، می‌توانند به سربازی نرفته و به جای آنان افرادی که از وضع مالی خوبی برخوردار نیستند، برای چندین بار به سربازی اعزام شوند.

وی با اشاره به طرح این موضوع در مجلس ششم، اظهارکرد: خوشبختانه این طرح در آن زمان نیز تصویب نشد و در حال حاضر نیز چنین موضوعی صحت ندارد و ستادکل نیز با آنان مخالف است.

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح همچنین در مورد معافیت آن دسته از مشمولانی که دارای فرزند صغیر بوده و همسرشان فوت شده نیز گفت: این افراد تا زمانی که ازدواج نکرده‌اند، از خدمت سربازی معاف خواهند بود.

وی در مورد آن دسته از مشمولانی که با فرزند صغیر از همسر خود جدا شده‌اند نیز گفت: این افراد باید به سربازی بروند و معافیتی به آنان تعلق نمی‌گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *