چاروسائی استعفا داد/ کشتی هندیجان ضربه فنی شد

خورنا: محمد چاروسائی از مربیگری و عضویت در هئیت کشتی هندیجان استعفا داد.

محمد چاروسائی در گفتگو با خبرنگار خورنا در هندیجان اظهار داشت: کشتی خود را در هندیجان آغاز کردم و در همین شهر هم پیشرفت کردم و به همین دلیل بدون هیچ چشم داشت و حقوقی سالیان زیادی در خدمت کشتی هندیجان بوده ام.

وی ادامه داد: موقعیت های شغلی فراوانی چه در زمینه کشتی و چه در زمینه های دیگر داشته ام، اما به دلیل عشق به کشتی و پیشرفت هندیجان از همه موقعیت ها چشم پوشی کرده ام و به همین دلیل توقع داشتم مسئولان از ما حمایت کنند.

سرمربی سابق کشتی هندیجان خاطرنشان کرد: تیم کشتی هندیجان با کمترین امکانات ورزشی به فعالیت مشغول بود و ما طی چند مرحله در ماه های گذشته درخواست خرید وزنه و ترازو از مسئولان برای انجام فعالیت های بدنسازی کشتی گیران داشتیم که تامین نشد.

دبیر سابق هیئت کشتی هندیجان بیان داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان هندیجان حدود ۵۰۰ هزار تومان به ما کمک مالی کرد که این هزینه کفاف تامین بودجه یکی از مسابقات را هم نمیداد.

وی تصریح کرد: بارها در مسابقات مختلف دوستانه و رسمی در استان شرکت کرده ایم و مقام های حائز اهمیتی نیز کسب کرده ایم که اعزام کشتی گیران به این مسابقات از هزینه های شخصی اعضای هیئت کشتی بوده است.

محمد چاروسائی گفت: ما با همین امکانات اندک توانستیم ۲ کشتی گیر را به مسابقات کشوری اعزام کنیم که توانستند رتبه پنجم کشور را کسب کننده اما عدم حمایت مسئولان باعث دلسردی این کشتی گیران میشود.

وی در پایان اظهار داشت: علیرقم میل باطنی که داشتم مجبور به استعفا از کشتی هندیجان شده ام و با توجه به اینکه تنها مربی فعال کشتی در هندیجان بودم، کشتی هندیجان در تمام رده های سنی فعلا تعطیل شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *