فولاد خوزستان سهمیه آسیا را کسب می‌کند

خورنا: کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما توان قرار گرفتن در بین سه تیم بالا حدول را داریم و شک نکنید سهمیه آسیا را کسب خواهیم کرد.

بختیار رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز اظهار داشت: بازی کردن مقابل تیم‌هایی که در پایین جدول قرار داشته و نیاز به امتیاز دارند کار سختی است و ما در بازی مقابل گهر از این موضوع به خوبی آگاه هستیم.

وی افزود: گهر تیم بسیار خوب و جوانی است و با آمدن مایلی‌کهن بازیکنان این تیم انگیزه بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند و در زمین بازی دوندگی بالایی دارند.

وی بیان داشت: در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است و فکر می‌کنم شکست مقابل نفت آبادان به ما کمک کرد که به خودمان بیاییم و در غرور ۱۹ هفته بدون شکست خود نخوابیم.

هافبک سرخ پوشان اهوازی افزود: در بازی فردا آرش افشین و اسماعیل شریفات را به دلیل مصدومیت و سه اخطاره بودن در اختیار نداریم و باید بدون این دو بازیکن بازی کنیم، اما در هر صورت در بازی فردا محکوم به برد هستیم.

وی در پایان در خصوص قرار گرفتن در بین سه تیم بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی گفت: ما توان قرار گرفتن در بین سه تیم بالا جدول را داریم و شک نکنید سهمیه آسیا را کسب خواهیم کرد.

به گزارش فارس بازی بین دو تیم فولاد خوزستان و گهر درود فردا ۲۰ اسفندماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.