باقری نیا: استقلال خوزستان صد درصد به لیگ برتر صعود می‌کند

خورنا: سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: با توجه به پتانسیل تیم استقلال خوزستان، این تیم صددرصد به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

مجید باقری‌نیا در گفتگو با خبرنگار فارس از خوزستان پیش از دیدار تیمش مقابل راهیان کرمانشاه در هفته بیست و سوم مسابقات گروه «ب» لیگ دسته اول اظهار داشت: بازیکنان تیم به لحاظ روحی، روانی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارند و از هر لحاظ آماده بازی کردن هستند؛ هرچند که به خوبی می‌دانیم بازی دشواری پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: ما برای کسب پیروزی وارد میدان می‌شویم، چراکه به دنبال آن هستیم که صدرنشینی خود را ادامه دهیم و تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: شناخت خوبی نسبت به حریف داریم و سعی کردیم در تمرینات گذشته بر روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کنیم؛ اگر بخواهیم پیروز میدان شویم، باید از تک‌تک موقعیت‌های خود به نحو خوبی استفاده کنیم.

باقری‌نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه در خانه حریف بازی می‌کنیم، قطعاً فشار بسیاری بر ما وارد خواهد شد، اما در بازی مقابل پاس توانستیم حریف را در زمین خودش شکست دهیم.

وی عنوان کرد: با توجه به نتایجی که تاکنون کسب کرده‌ایم، خواسته مردم از ما بالا رفته و همه امیدوار به صعود ما به لیگ برتر هستند، بنابراین بار دیگر می‌گویم که صددرصد به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

به گزارش فارس، دیدار دو تیم راهیان کرمانشاه و استقلال خوزستان ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه دوشنبه ۲۱ اسفندماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.