نزاع طایفه‌ای در آبادان

بامداد امروز یکشنبه براثر یک نزاع طایفه‌ای در منطقه ذوالفقاری آبادان ۲۱ نفر زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

به گزارش خورنا سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان امروز یکشنبه اظهارکرد: به دنبال وقوع یک فقره نزاع طایفه‌ای در منطقه ذوالفقاری این شهرستان بلافاصله عوامل کلانتری ۱۸ با کمک یگان امداد به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با ورود ماموران به محل، نزاع کنندگان بلافاصله پراکنده و محل را ترک کردند اظهارکرد: با هماهنگی قضایی ۱۳ نفر از عاملان اصلی این درگیری در محل دستگیر و از متهمان انواع سلاح‌های سرد و سایر ابزار بکار رفته در نزاع کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان از زخمی و بستری شدن چند نفر از طرفین درگیری و اعزام آنان به بیمارستان خبرداد و گفت: به جز یک نفر که حال وی وخیم گزارش شده، حال عمومی مابقی مجروحان مساعد اعلام شده است.

سرهنگ کشوری از تشکیل پرونده علیه متهمان و تعقیب سایر مجرمان خبر داد و گفت: متاسفانه علت اصلی نزاع ابتدا از طریق گفت‌وگوی شخصی بین ۲ نفر حاصل و سپس به سمت نزاع دسته جمعی سوق داده شد.

وی در پایان یادآور شد: انتظار می‌رود اینگونه درگیری‌های فردی بلافاصله با دخالت بزرگان و ریش سفیدان حل و فصل گردد تا شاهد حوادث بعد آن نباشیم.

بنا بر این گزارش به گفته برخی منابع خبری در این نزاع طایفه‌ای که ساعت یک بامداد امروز یکشنبه رخ داد ۲۱ نفر زخمی شده‌اند.