رهبر کره‌ شمالی با ۱۴۰ کیلو وزن خوابش نمی‌برد!

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی مدعی شد که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با وزنی حدود ۱۴۰ کیلوگرم از اختلال شدید خواب رنج می‌برد.

به گزارش خورنا و به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کیم کیو-هیون، مدیر سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی گزارشی برای کمیته اطلاعاتی مجلس این کشور تدوین کرد و یو سانگ بوم، عضو این مجلس درباره این گزارش گفت: بر اساس این حقیقت که مقامات کره شمالی به شکل فعالانه تازه‌ترین داده‌های دارویی را که در درمان مقامات ارشد کره شمالی در ماه آوریل استفاده شده جمع‌آوری کرده‌اند – از جمله داروهایی مانند زولپیدم برای دردمان بی‌خوابی – سرویس اطلاعات ملی تخمین می‌زند که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی از اختلال خواب شدید رنج می‌برد.

او همچنین با اشاره به مقادیر بالای واردات سیگارهای خارجی و تنقلات گران‌قیمت به کره شمالی، گفت که سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی این احتمال را بررسی می‌کند که کیم جونگ اون درگیر چرخه‌ای هولناک از وابستگی به الکل و نیکوتین شده و از بی‌خوابی رنج ببرد.

این سازمان اطلاعاتی همچنین گزارش داد که «کیم جونگ اون در ۱۶ مه در حالی در انظار عمومی ظاهر شد که بسیار خسته به نظر می‌رسید و دایره‌های سیاهی زیر چشمانش داشت». همچنین هوش مصنوعی با استفاده از تصاویری قدیمی‌تر او، تخمین زده که در حال حاضر وزن این رهبر کره شمالی به حدود ۱۴۰ کیلوگرم رسیده است.

این قانون‌گذار کره جنوبی به نقل از رئیس سازمان اطلاعات ملی کشورش گفت: از اواخر سال میلادی گذشته، کبودی‌ها و آثار زخم روی دستان کیم جونگ اون دیده می‌شود که احتمالا نتیجه حساسیت و اگزمای ناشی از فشار عصبی است.

علاوه بر این، گزارش مذکور مدعی شده که بحران غذایی کره شمالی شدت گرفته و آمار مرگ‌ومیر ناشی از گرسنگی و خودکشی افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، قیمت ذرت و برنج در سه ماهه نخست سالی جاری نسبت به بازه مشابه در سال گذشته میلادی به ترتیب ۶۰ و ۳۰ درصد افزایش یافته است. این بیشترین قیمت از سال ۲۰۱۱ است که کیم جونگ اون روی کار آمد.

سئول گزارش داده که آمار خودکشی در کره شمالی نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته و کیم جونگ اون را وادار کرده تا اقداماتی برای جلوگیری از آن اتخاذ کند. او خودکشی را «خیانت به سوسیالیسم» عنوان کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *