نماینده چابهار: ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان حتی یک تخت بیمارستانی هم ندارند آن وقت آقای رئیسی در اندونزی قول ساخت ۱۲ بیمارستان را می‌دهد

نماینده چابهار در مجلس گفت: در شرایطی که 4 شهرستان قصرقند، کنارک، دشتیاری و زرآباد فاقد حتی یک تخت بیمارستانی هستند، رئیس جمهور در اندونزی قول ساخت 12 بیمارستان را می دهد! بنابراین باید گفت که آقای رئیسی، به کجا چنین شتابان؟ اول دردهای بی پایان مردم سیستان و بلوچستان را ببینید و بعد به فکر مردم اندونزی باشید.

به گزارش خورنا معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان این مطلب افزود: به وزیر بهداشت و درمان تذکر می دهم با فوریت نسبت به تجهیز بیمارستان نیروی دریایی کنارک و ساخت بیمارستان دشتیاری بزرگ اقدام کند.

وی در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور؛ بستن پلتفرم های فضای مجازی در شرایط پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ بود، اکنون با گذر از آن شرایط ادامه محدودیت ها به چه معناست؟ ضمن آنکه گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن ها یک فاجعه و دهن کجی به مردم است، نمی شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم، لذا بر مبنای اصل ۹ قانون اساسی به رئیس جمهور تذکر می دهم نسبت به رفع محدودیت از پلتفرم های فضای مجازی به قید فوریت اقدام کند.