رئیس شورای شهر شادگان: گرامی‌داشت دفاع مقدس تأثیر مثبتی بر جوانان دارد

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سیدمحمد سیدیان ظهر امروز در آیین تجلیل از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‏های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک دوران دفاع مقدس، پایه‌های استوار نظام جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کرده و خوداتکایی، خلاقیت و ابتکار را برای نسل‌های آینده به ارمغان آورده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شادگان افزود: دستاورد جنگ تحمیلی خودباوری ملت ایران است که امروزه این روحیه همچنان بر ایران اسلامی حاکم است.
وی ادامه داد: امروزه وظیفه همه ماست که در سالروز بزرگداشت دفاع مقدس با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کرده و در جهت حفظ آرمان‌های شهدا، انقلاب و تمامیت ارضی کشور تلاش کنیم.
سیدیان با اشاره به اینکه رزمندگان برکت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: رزمندگان دین خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کرده‌اند و امروزه ما وظیفه داریم به‌صورت همه‌جانبه به آنها خدمت کنیم.
وی در ادامه گفت: ابتکار و نوآوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید همواره مورد توجه مسئولان فرهنگی کشور باشد و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های این هفته ارزشمند باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر شادگان اضافه کرد: شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بر گردن همه ما حقی عظیم دارند و امروز نوبت به آن رسیده که با پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ادای دین به رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس گام برداریم.
وی با اشاره به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان اظهار داشت: جوانان سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و نباید اجازه دهیم هدف شبیخون فرهنگی دشمنان قرار گیرند.
سیدیان خاطرنشان کرد: باید شرح رشادت‏های رزمندگان را برای نسل‌های بعدی بازگو کنیم تا زمانی که جوانان مسئولیت‏های اجرایی را به‌دست می‌گیرند بدانند این انقلاب به بهای خون شهیدان به دست آمده است.
وی افزود: گرامی‌داشت و انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان تأثیر روانی مثبت بر روحیه جوانان ایجاد می‌کند و در همین راستا اقدامات ضدارزشی غرب در راستای تضعیف افکار جوانان خنثی خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *