کمبود آورده مهم‌ترین مشکل مسکن مهر خرمشهر است

خورنا: فرماندار خرمشهر گفت: کمبود آورده مردم مهم‌ترین مشکل پروژه مسکن مهر ۴۲ هکتاری این شهرستان است.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر در خصوص روند اجرای پروژه مسکن مهر در این شهرستان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر در خرمشهر در دو بخش واحدهای مربوط به سایت اداری در کمربندی و واحدهای در حال ساخت در ۴۲ هکتاری است.

وی افزود: در این راستا واحدهای مسکن مهر سایت اداری که متعلق به کارکنان دولت است با پیشرفت مناسبی انجام و بسیاری از کارهای آنها انجام شده است.

حسینی ادامه داد: در صورت انجام کارهای مربوط به محوطه‌سازی این واحدها که شامل ۶۰۰ واحد مسکونی است به بهره‌برداری خواهد رسید و تحویل متقاضیان آنها خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مسکن مهر در منطقه ۴۲ هکتاری قرار دارد که متاسفانه به دلیل کمبود آورده مردم نتوانسته است همگام با پیشرفت پروژه سایت اداری گام بردارد.

فرماندار خرمشهر اضافه کرد: البته کار در این پروژه تعطیل نشده ولی روند اجرا با سرعت کمی در حال انجام است.

وی خاطرنشان‌کرد: متاسفانه آورده مردم در مسکن مهر ۴۲ هکتاری ضعیف است و همین امر نیز موجب کاهش پیشرفت در اجرای کار شده است.

حسینی افزود: البته در سفر معاون اول رئیس جمهور به آبادان و خرمشهر قرار شد به واسطه محرومیت‌های موجود و همچنین عدم توان مردم این مناطق برای پرداخت سهم آورده، مبلغ پنج میلیون تومان دیگر به علاوه بر تسهیلات واحدهای مسکن مهر برای کمک به متقاضیان مسکن مهر در خرمشهر پرداخت شود.

وی گفت: در صورت اجرایی شدن مصوبه می‌توان شاهد جهش خوبی در زمینه اجرای پروژه مسکن مهر در خرمشهر بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • متقاضی مسکن مهر خرمشهر سلام به داد مردم خرمشهر برسید!سه سال پولمان خوابیده وخبری هم از مسکن نیست کی بای جواب ما رو بده ?