لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بندرماهشهر تصویب شد

لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بندرماهشهرتصویب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بندرماهشهر ، به نقل از مجتبی آبادی رئیس شورای اسلامی شهر پس از هیجده جلسه فشرده و طاقت فرسا ، اعضای شورا به طور جمعی به لایحه بودجه شهرداری بندرماهشهر رای مثبت دادند.

وی فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عج) را تبریک گفت وبا اشاره به اتمام کار بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری بندرماهشهر ، از تلاش و جدیت اعضای شورا به خاطر بررسی دقیق و کارشناسانه این لایحه و همراهی شهردار محترم و مجموعه شهرداری تشکرو قدردانی کرد.

 

آبادی خاطر نشان کرد، اعضای شورای اسلامی شهر، در هیجده جلسه فشرده وطاقت فرسا پس از توضیحات نمایندگان وکارشناسان شهرداری در خصوص مختصات بودجه پیشنهادی و تبادل نظر درباره فصول اصلی آن، بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری بندرماهشهر را با رقم یکهزار ودویست وده میلیارد تومان به تصویب رساندند.

رئیس شورای شهر ابراز داشت ؛ بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری با توجه به تورم موجود و شرایط اقتصادی محاسبه شده که ۴۳۵ میلیارد تومان سهم هزینه های جاری و ۷۷۵ میلیارد تومان سهم پروژه ها وهزینه های عمرانی است که درکل ۳۶ درصد به بخش جاری و۶۴ درصد به بخش عمرانی اختصاص داده شده است.

 

وی تصریح کرد : در بخش جاری پرداخت حقوق ودستمزد ، رفاه ومعیشت کارکنان ،بیمه تکمیلی و دربخش عمرانی تکمیل پروژه های نیمه تمام ،تکمیل ساماندهی ورودی های شهر ، احداث پل روگذر در ورودی شهر از انتهای بلوار دانشجو وپل راه آهن بامشارکت وزارت راه وشهرسازی، احداث بازار بزرگ میوه وتره وبار ، احداث بازار بزرگ آبزیان ، احداث دوبازارچه محله ای در نقاط مختلف شهر ، احداث پارک بزرگ یک ونیم هکتاری در ورودی شهر جنب سازمان برق و زیباسازی وآسفالت معابر شهر بخشی از پروژه های تعریف شده است که با اجرای آنها هم چهره شهر تغییر خواهد کرد وهم اینکه همشهریان عزیز ،خدمات ورفاه را بیش از گذشته لمس خواهند کرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر : بودجه نشان دهنده اهداف و برنامه های مدیریت شهری است و مهمترین ابزار برای ریل گذاری مناسب در مسیر فعالیت های شهرداری به شمار می آید لذا شورای شهر توجه خاصی به آن داشته و برای بررسی جزء به جزء آن وقت گذاشت تا بودجه ای مناسب تدوین و زمینه ساز برداشتن گام های بزرگتری برای سازندگی شهر شود.

وی خاطر نشان کرد ؛عدالت محوری در همه فعالیت‌ها و توزیع عادلانه خدمات شهری بویژه در مناطق کم برخوردار، افزایش اختیارات مناطق بر اساس سیاست محله محوری، افزایش درآمد مستمر، بهره گیری از ظرفیت‌های سرمایه گذاری، الویت دهی به تکمیل طرح‌های نیمه تمام از مهم‌ترین راهبرد‌های اساسی در تنظیم بودجه سال ۱۴۰۲ است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *