پیشرفت هر ماه پروژه فاضلاب آبادان معادل یک سال در گذشته است

خورنا: مجری طرح فاضلاب آبادان گفت: میزان پیشرفت کنونی هر ماه پروژه فاضلاب این شهرستان معادل یک سال در گذشته است.

احمد حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با فروش مرحله نخست اوراق مشارکت، طرح فاضلاب شهری آبادان به شکل جدی در حال انجام است.

وی افزود: از شهریورماه که پروژه فاضلاب آبادان از محل فروش اوراق مشارکت تامین اعتبار شده است میزان پیشرفت کار بسیار مناسب بوده است.

مجری طرح فاضلاب آبادان ادامه داد: هم‌اکنون هر ماه حدود پنج کیلومتر شبکه فاضلاب در آبادان در حال انجام است این در حالی است که در گذشته هر سال پنج کیلومتر از شبکه فاضلاب اجرایی می‌شد و در نتیجه می‌توان گفت میزان پیشرفت یک ماه پروژه فاضلاب آبادان در مقطع کنونی معادل یک سال در گذشته است.

حسن‌زاده تصریح کرد: البته با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید نوروز هم‌اکنون عملیات مربوط به حفاری‌ها برای اجرای پروژه انجام نمی‌شود.

وی اضافه کرد: پیمانکاران تا اواخر بهمن‌ماه مشغول کار بر روی پروژه فاضلاب شهری آبادان بودند اما از اسفندماه تاکنون عملیات پاکسازی و آسفالت مناطقی که حفاری‌ها در آنها انجام و به پایان رسیده است در حال انجام است.

مجری طرح فاضلاب آبادان خاطرنشان‌ کرد: همچنین بازدیدهای مختلفی از مناطقی که پروژه فاضلاب در آنها اجرا شده را انجام داده‌ایم تا مناطقی که هنوز پاکسازی، زیرسازی و آسفالت نشده‌ است را شناسایی کنیم.

حسن‌زاده افزود: البته در برخی مناطقی که پس از تعطیلات نوروزی نیاز به حفاری مجدد وجود دارد تنها کار زیرسازی  انجام خواهد شد.

وی گفت: در مجموع پروژه فاضلاب از جمله پروژه‌های زیربنایی است که نیازمند انجام حفاری‌های متعددی است که ممکن است مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کند که در این راستا از همه مردم می‌خواهیم تا با صبر خود ما را در اجرای هرچه بهتر این پروژه مهم یاری کنند.