رسیدگی به بیش از یک هزار فقره گزارش شهروندان و پلیس در سفر نماینده تام الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور به خوزستان

نماینده تام الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور در سفر رئیس جمهور به استان خوزستان در خصوص استقبال صورت گرفته از میز ارتباطات مردمی فراجا گفت: در این سفر یک هزار و ۷۱ گزارش دریافت شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش خورنا سرهنگ رحیم ثنایی در حاشیه برپایی میزخدمت و دیدار با اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان انتظامی خوزستان که به مناسبت سفر رییس جمهور برپا شده، اظهار داشت: همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان میز خدمت فرماندهی کل انتظامی کشور برای اینکه مردم راحت تر و بهتر بتوانند مشکلات خود را در حوزه انتظامی مطرح و درخواست هایشان را عنوان کنند در دفتر نظارت همگانی انتظامی استان به مدت ۳ روز برگزار شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از برپایی میز خدمت توسط پلیس، عموم شهروندان رضایتمندی بسیار خوبی از رسیدگی به مشکلاتشان داشته‌اند، کما اینکه پلیس هم هدفی جز خدمت به مردم و جلب رضایت آن ها به عنوان پشتوانه اصلی فراجا ندارد.

نماینده تام الاختیار فرماندهی کل انتظامی کشور تصریح کرد: در ۳ روز گذشته که میز خدمت انتظامی در خوزستان برپا شد با تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم و همچنین کارکنان پلیس دیدار و ملاقات داشته‌ایم و درخواست‌های همگی ثبت شد.

سرهنگ ثنایی با تاکید بر اینکه پلیس همواره در کنار مردم حضور داشته و برای جلب رضایت آن ها تلاش کرده است، گفت: در عین حال مسئولان فراجا رسیدگی به وضعیت همکاران خود و ارتقاء سطح معیشت آن ها را نیز مدنظر داشته و تلاش می کنند شان و جایگاه آن ها حفظ شود.