فرماندار شادگان: روحانیون پیشقراول فعالیت‌های فرهنگی هستند

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان سعید فیوضی ظهر امروز در جمع روحانیون حوزه علمیه امام موسی‌کاظم (ع) اظهار داشت: پرداختن به مسائل فرهنگی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری در سطح جامعه است.
وی با تأکید بر اهمیت مباحث فرهنگی، بیان کرد: روحانیون در زمینه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پیش قراول فعالیت‌های فرهنگی جامعه هستند.
فرماندار شادگان افزود: روحانیون سربازان ولایت هستند و در مباحث پیچیده‌ای همچون شبیخون فرهنگی و جنگ نرم می‌توانند با اطلاع‌رسانی به نسل جوان مؤثر باشند.
وی با تاکید بر اینکه حوزه‌های علمیه می‌توانند مرکزی مناسب برای فعالیت‌های اصیل هنری و فرهنگی باشد، ادامه داد: باید راه‌کاری در زمینه انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان با همکاری حوزه‌های علمیه اندیشید.
فیوضی تصریح کرد: البته خوشبختانه حوزه‌های علمیه شادگان تاکنون همکاری مطلوبی در این زمینه داشته‌اند و همواره برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
وی گفت: امروزه دشمنان عقاید و آرمان‌های جوانان این مرز و بوم را مورد هجمه فرهنگی خود قرار داده‌اند در همین راستا باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی در جهت مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان استفاده کرد.
فرماندار شادگان اضافه کرد: روحانیون باید با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و حضور مستمر در میان جوانان با شبیخون فرهنگی دشمنان مقابله کنند.
وی با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی شادگان مدتی است بدون سرپرست اداره می‌شود، اظهار داشت: متاسفانه مکاتبات فراوانی با استان در راستای انتخاب سرپرست این اداره انجام شده که متاسفانه هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
فیوضی با اشاره به پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس و امام جمعه در این زمینه، تصریح کرد: متاسفانه باوجود قول‌های مساعد داده شده در این زمینه هنوز این اداره بدون سرپرست هدایت می‌شود.
وی افزود: نبود مدیریت در اداره تبلیغات اسلامی شادگان باعث می‌شود در جذب اعتبارات فرهنگی برای شهرستان با مشکل مواجه شویم.
فرماندار شادگان با اشاره به مطالبات به حق مردم در این زمینه از مسئولان استانی خواست نسبت به انتخاب سرپرست توانمند و کارآمد برای اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اقدام کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *