امام جمعه زیرکوه: کشف حجاب نقشه دستگاه‌های جاسوسی دشمن است

امام جمعه زیرکوه کشف حجاب را کار دشمن دانست و گفت: به طور قطع کشف حجاب طراحی دستگاه‌های جاسوسی دشمن بوده و تدبیر کردن آن، برنامه‌ریزی خوب دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

فارس: حسن صباغیان، امام جمعه زیرکوه امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: کارهای فرهنگی در شهرستان مرزی خوشبختانه زیاد شده است و عاملان و فعالان این کارهای فرهنگی خوب باید قدردانی شود.

وی گفت: به فرموده مقام‌معظم رهبری کشف حجاب یک حرام شرعی و سیاسی است و امروز وظیفه عمومی است که همه کارگزاران نظام به عنوان یک تکلیف درگیر آن هستند.

وی ادامه داد: معظم له از کشف حجاب عده قلیلی از عناصر فریب خورده یاد کردند و این امر می رساند که باید نیمه پرلیوان را ببینیم چرا که عموم جامعه پایبند و مقید هستند.

امام جمعه حاجی آباد زیرکوه تصریح کرد: در مسئله کشف حجاب خیلی هم نباید سیاه نمایی کرد چون این موضوع کار دشمن است و می‌خواهد در جامعه القای ناامیدی کند.

حجت الاسلام صباغیان امیدواری را موتور پیشران جامعه و عقلانیت فرمان آن دانست و افزود: به طور قطع کشف حجاب طراحی دستگاه‌های جاسوسی دشمن بوده و برنامه ریزی خوب دستگاه‌های ما را می طلبد.

به گفته وی در مقطع کنونی یکی از به موقع ترین اقدامات، کار مجموعه انتظامی و سردار رادان در زمینه عفاف و حجاب بود.

امام جمعه حاجی آباد زیرکوه تصریح کرد: مطالبه گری، امیدبخشی جریان انقلاب، جهاد با لسان، تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی و اعتقادی، لزوم برخورد جدی با احزاب و گروه‌های معاند در فضای مجازی، بهره گیری از امر به معروف و نهی از منکر توسط خود مردم خیلی اهمیت دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *