اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اهواز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان از اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خورنا سرهنگ فرید کریمی زاده بیان داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به ‎وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافیکی و راهبندان در جهت تسهیل در تردد شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس محدودیت های ترافیکی در استان بعد از پایان مراسمات شب قدر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مرکز استان مسیر راهپیمایی از ابتدای خیابان امام خمینی (ره) (بازار سرپوشیده) شروع و تا مصلای مهدیه امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت، گفت: کلیه معابر فرعی منتهی به این محدوده از هر دو طرف (خیابان سیروس و خیابان طالقانی) مسدود خواهند شد و شهروندان در صورت ضرورت تردد با وسیله نقلیه خود می‌توانند از خیابان سلمان فارسی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان بیان داشت: خیابان ۲۴ متری آزادگان حدفاصل میدان شهدا تا سه راهی آزادگان به‌صورت رفت و برگشت منع تردد بعمل می‌آید و مسیر جایگزین بلوار ساحلی شرقی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: خیابان ۳۰ متری (شریعتی) از تقاطع سلمان فارسی به سمت تقاطع امام خمینی (ره) و از سه راهی طالقانی تا تقاطع امام انسداد راه صورت می گیرد .

سرهنگ کریمی زاده اضافه کرد: بلوار آیت اله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس (آتش نشانی) تا سه راهی سلمان هر دو مسیرهای رفت و برگشت و کلیه دسترسی‌های منتهی به این قسمت از خیابان پیروزی (کمپانی) مسدود خواهند شد و شهروندان می توانند از خیابان کمپانی به‌عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با تاکید بر اینکه هر گونه توقف خودرو در مسیرهای یاد شده ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده، پلیس اقدام به انتقال آن خودرو می‌کند، تصریح کرد: ترافیک در مسیرهای جایگزین به‌خصوص در خیابان پیروزی (کمپانی) نیمه سنگین پیش بینی شده از این‌رو توصیه می‌شود در صورتی‌که رانندگان در این ترافیک‌ها قرار گرفتند با صبر، بردباری و آرامش به راه خود ادامه و از هرگونه حرکت خلاف قوانین و مقررات اجتناب کنند.