پیش بینی یک فعال سیاسی: اصولگرایان از ابراهیم رئیسی عبور می‌ کنند

فعال سیاسی اصولگرا با تأیید فاصله گرفتن اصولگرایان از ابراهیم رئیسی گفت: سال آینده هرچه به زمان انتخابات مجلس نزدیک تر شویم، بی‌گمان رویکرد انتقادی اصولگرایان نسبت به دولت رئیسی بیشتر می‌شود.

به گزارش خورنا علی یوسف پور در گفتگو با نامه نیوز درباره آغاز رقابت های درون جناحی اصولگرایان برای انتخابات مجلس گفت: بعد از تعطیلات عید نوروز تحرکات انتخاباتی علنی تر می شود. آن موقع بهتر می توان درباره آرایش صحنه رقابت تجزیه و تحلیل دقیق تری انجام داد.

وی با تأیید فاصله گرفتن اصولگرایان از دولت سیدابراهیم رئیسی افزود: سال آینده تنش بین دولت و مجلس افزایش خواهد یافت چون نمایندگان تلاش می کنند برای رأی آوری دوباره، خود را نزد مردم حوزه انتخابیه، مطالبه گر از دولت نشان دهند. از آن طرف نیز آقای رئیسی در حوزه اقتصادی نتوانست انتظارات درباره معیشت و سفره مردم را برآورده کند.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: البته دولت درباره تأمین آب خوزستان و سنندج یا افتتاح چند بیمارستان عملکردی هایی را در کارنامه خود به ثبت رساند اما در حوزه کنترل قیمت ارزاق اقدامات دولت در سطحی نبود که مردم انتظارش را داشتند. در واقع تورم باعث شده است که اقشار حقوق بگیر در تأمین نیازهای زندگی شان با چالش شدید مواجه شوند.

وی ادامه داد: وقتی در حوزه اجتماعی نارضایتی به وجود آید، هم نماینده مجلس و هم فعالان سیاسی اصولگرا با دولت زاویه پیدا می کنند و زبان به انتقاد می گشایند، حال آنکه آنها در سال ۱۴۰۰ از کاندیداتوری آقای رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

یوسف پور تأکید کرد: شاید اصولگرایان در نهایت با آقای رئیسی مقابله نکنند اما انتقادهای صریح و علنی خواهند کرد، کمااینکه هم اکنون نیز شاهد همین مسئله هستیم و اتفاقا خیلی از انتقادها نیز درست است. معتقدم سال آینده هرچه به زمان انتخابات مجلس نزدیک تر شویم، این رویکرد انتقادی تشدید هم خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *