تصمیم‌گیری درباره سهمیه ویژه بنزین نوروز در روزهای آینده

خورنا: مجتبی شفیعی امروز در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت اختصاص سهمیه ویژه بنزین نوروزی، گفت: هنوز تصمیم گیری نهایی درباره اختصاص این سهمیه ویژه بنزین گرفته نشده است.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعلام اینکه در حال حاضر نمی توان اختصاص این سهمیه ویزه بنزین را قطعی یا منتفی شده عنوان کرد، افزود: در هفته پیش رو تصمیم گیری نهایی درباره اختصاص و یا عدم اختصاص این سهمیه ویژه بنزین نوروزی گرفته خواهد شد.

به گفته این عضو کابینه دولت دهم، در هفته پیش رو درباره اختصاص یا عدم اختصاص سهمیه بنزین نوروزی اطلاع رسانی خواهد شد.

مصطفی کشکولی پیشتر در گفتگو با مهر درباره احتمال اختصاص سهمیه ویژه بنزین نوروزی به مردم، گفته بود: در حال حاضر وضعیت ذخایر بنزین و گازوئیل کشور در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و هیچ گونه نگرانی برای تامین بنزین و گازوئیل مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و ایام نوروز وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت میل پخش فرآورده‌های نفتی با اعلام اینکه در صورت اختصاص سهمیه ویژه نوروزی توسط هیات دولت، مشکلی در تامین، انتقال، توزیع و عرضه این سهمیه ویژه وجود ندارد، تصریح کرد: هم اکنون در نقاط و انبارهای مختلف کشور ذخیره سازی بنزین در شرایط قابل قبول و اطمینان بخشی قرار دارد.

رستم قاسمی وزیر نفت هم اخیرا در خصوص برنامه وزارت نفت برای تامین بنزین، گازوئیل و سی.ان.جی مردم در نوروز تاکید کرده است: وزات نفت به عنوان زیر مجموعه دولت خدمتگذار مردم است و هم اکنون برنامه ریزی لازم برای تامین سوخت مطمئن و پایدار مردم انجام شد است.

کد مطلب :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *