اجرای پروژه‌ زیباسازی شهری در شادگان

خورنا: سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: مدت زمان اجرای پروژه‌های خدماتی و رفاهی نباید طولانی باشد و باید محیطی بانشاط و شاداب به‌منظور رفاه حال مردم ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: مشکل دفع زباله‌ها و پسماندهای موجود در سطح شهر به ویژه در ورودی‌ها یکی از مهم‌ترین مسائل فراروی شهروندان بوده است.
فرماندار شادگان افزود: رفع مشکل آب‌های سطحی، ساماندهی وضعیت تبلیغات شهری، کنترل دست فروشان و … از دیگر مسائلی بود که در راستای زیباسازی شهر باید مورد توجه مسئولان شهرداری قرار می‌گرفت.
وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری در راستای اجرای مطالبات به‌حق مردم طرح تفکیک پسماند و زباله شهری را در دستور کار خود قرار داده است.
فیوضی تصریح کرد: مقدمات اولیه اجرای طرح انجام شده و در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح مهم خدماتی خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: طرح تفکیک پسماند و زباله با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان اجرا می‌شود.
فرماندار شادگان اضافه کرد: زیبایی و چهره شهر بر روحیه، انگیزه و روان شهروندان آن تاثیر مستقیم دارد و نازیبایی‌ها به روح و روان افراد آسیب وارد می‌کند.
وی با اشاره به هفته گردشگری، اظهار داشت: همه مسئولان باید با نهایت استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه شهرستان به‌ویژه مکان‌های دیدنی، تاریخی و گردشگری در جهت تقویت صنعت گردشگری همت خود را مضاعف کنند.
فیوضی خاطرنشان کرد: زیباسازی و شاداب کردن چهره شهر و فضای عمومی امروزه به یکی از اولویت‌های کاری شهرداری تبدیل شده است.
وی افزود: اهتمام به زیباسازی شهری نیاز ضروری شهرستان شادگان است که باید در این زمینه اقدامات مطلوبی در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار شادگان ادامه داد: شهرداری در حال حاضر برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار خود قرار داده که امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان نیز باشیم.