اجرای پروژه‌ زیباسازی شهری در شادگان

خورنا: سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: مدت زمان اجرای پروژه‌های خدماتی و رفاهی نباید طولانی باشد و باید محیطی بانشاط و شاداب به‌منظور رفاه حال مردم ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: مشکل دفع زباله‌ها و پسماندهای موجود در سطح شهر به ویژه در ورودی‌ها یکی از مهم‌ترین مسائل فراروی شهروندان بوده است.
فرماندار شادگان افزود: رفع مشکل آب‌های سطحی، ساماندهی وضعیت تبلیغات شهری، کنترل دست فروشان و … از دیگر مسائلی بود که در راستای زیباسازی شهر باید مورد توجه مسئولان شهرداری قرار می‌گرفت.
وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری در راستای اجرای مطالبات به‌حق مردم طرح تفکیک پسماند و زباله شهری را در دستور کار خود قرار داده است.
فیوضی تصریح کرد: مقدمات اولیه اجرای طرح انجام شده و در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح مهم خدماتی خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: طرح تفکیک پسماند و زباله با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان اجرا می‌شود.
فرماندار شادگان اضافه کرد: زیبایی و چهره شهر بر روحیه، انگیزه و روان شهروندان آن تاثیر مستقیم دارد و نازیبایی‌ها به روح و روان افراد آسیب وارد می‌کند.
وی با اشاره به هفته گردشگری، اظهار داشت: همه مسئولان باید با نهایت استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه شهرستان به‌ویژه مکان‌های دیدنی، تاریخی و گردشگری در جهت تقویت صنعت گردشگری همت خود را مضاعف کنند.
فیوضی خاطرنشان کرد: زیباسازی و شاداب کردن چهره شهر و فضای عمومی امروزه به یکی از اولویت‌های کاری شهرداری تبدیل شده است.
وی افزود: اهتمام به زیباسازی شهری نیاز ضروری شهرستان شادگان است که باید در این زمینه اقدامات مطلوبی در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار شادگان ادامه داد: شهرداری در حال حاضر برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار خود قرار داده که امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان نیز باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *