هاشمی قصد نامزدی در انتخابات را ندارد/ اصولگرایان نامزد واحد معرفی کنند

خورنا: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی به دلایلی قصد نامزدی ندارد خواستار ائتلاف اصولگرایان حول محور روحانیت شد.

محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تاکید بر لزوم ائتلاف اصولگرایان و معرفی نامزد واحد در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: معتقدیم اصولگرایان به صورت ائتلاف‌های محدود، تشکل‌ها و احزاب نامزدهای خود را معرفی و فعالیت کنند ولی به سمت یک ائتلاف بزرگ با محوریت روحانیت حرکت کنند.

وی افزود: اعتقاد داریم اصولگرایان فعالیت انتخاباتی خود را ادامه دهند و نهایتاً همه کسانی که برای ریاست جمهوری مطرح هستند با محوریت روحانیت به یک نفر برسند، زیرا رای اصولگرایان اگر با تعدد نامزدها بشکند، شکست اصولگرایان را به دنبال دارد.

دبیر کل حزب موتلفه در ارتباط با استراتژی حزب متبوعش در انتخابات پیش رو نیز گفت: معتقدم که ائتلافمان را باید با بقیه اصولگرایان توسعه دهیم و به نامزد واحد برسیم.

وی اضافه کرد: مجموعه ما (اصولگرایان) باید با محوریت روحانیت از بین تمام نامزدها یک نفر را معرفی کنیم و سایر نامزدها باید به نفع وی کنار روند.

دبیرکل حزب موتلفه افزود: در واقع طراحی حزب موتلفه بر این اساس بوده و باید در این مسیر حرکت کنیم.

حبیبی همچنین در ارتباط با نامزدی هاشمی رفسنجانی در انتخابات نیز بیان داشت: تا آنجا که من اطلاع دارم ایشان به دلایل مختلف قصد نامزدی ندارند.

وی همچنین در مورد نامزدی مشایی در انتخابات نیز گفت: در مورد این شخص (مشایی) مایل به اظهار نظر نیستم.