یک اقدام پسندیده از باشگاه نساجی مازندران: خانم معلم قائمشهری در این باشگاه استخدام شد

باشگاه نساجی مازندران در اقدامی پسندیده خانم معلم خوش ذوق قائمشهری که چند روز قبل توسط آموزش و پرورش به دلیل پخش آهنگ و همخوانی کردن بچه‌های کلاس درس اخراج شده بود را به استخدام این باشگاه درآورد.

به گزارش خورنا روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد: ضمن تبریک عید مبعث، باشگاه نساجی در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی، سرکار خانم صفرزاده، آموزگار قائمشهری که اخیراً به دلایلی مورد بی‌مهری قرار گرفته را به استخدام باشگاه در می‌آورد تا از توانایی او در امور فرهنگی بهره ببرد.

باشگاه نساجی متعلق به مردم قائمشهر، مازندران و همه نقاط ایران است و وظیفه حمایت از مردم ایران را روی دوش خود می‌بیند و تا حد توان برای دستیابی به این هدف تلاش خود را ادامه خواهد داد.

گفتنی است چند روز قبل، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در اقدامی عجیب این آموزگار خوش ذوق قائمشهری را به دلیل پخش آهنگ و همخوانی کردن بچه‌های کلاس درس اخراج کرد که این اقدام آموزش و پرورش با انتقادات وسیعی در سطح جامعه مواجه شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسن اخراج فقط توسط هییت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری امکان پذیر است در ضمن ایشان معلم غیر انتفاعی بوده و در استخدام آموزش و پرورش نبودند