دستگیری ۲۲ نفر از اراذل و اوباش معروف استان خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری 22 نفر از اراذل و اوباش معروف استان توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد و گفت: این افراد خطرناک دارای پرونده‌های کیفری متعددی در زمینه شرارت، عربده کشی، سرقت به عنف و غیره بودند.

به گزارش خورنا سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش، هفتمین طرح سراسری دستگیری و کنترل اراذل و اوباش طی ۲ روز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان و همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس به منظور پیشگیری از هرگونه شرارت، عربده کشی، سرقت به‌عنف، و .. با هماهنگی مرجع قضائی ۴۲۹ نفر اراذل و اوباش خطرناک استان که دارای سوابق کیفری و پرونده‌های مفتوحه قضائی می‌باشند، را مورد رصد و کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۲۲ اراذل و اوباش معروف دارای پرونده‌های کیفری اعم از سرقت، اخاذی، ضرب و جرح عمدی و موارد بی‌شمار دیگر را شناسایی و طی عملیات‌های مقتدرانه و منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان گفت: از متهمان دستگیر شده ۲ قبضه سلاح جنگی کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه، تعدادی سلاح سرد و مقادیری موادمخدر کشف شد.

سردار صالحی عنوان داشت: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند بدانند، پلیس قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.