بهره‌برداری از ۳ مجموعه چمن مصنوعی در خرمشهر

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، شهردار خرمشهر ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از سه مجموعه زمین چمن مصنوعی در این شهرستان اظهار داشت: در راستای افزایش امکانات تفریحی و رفاه حال جوانان، عملیات احداث سه مجموعه چمن مصنوعی با همکاری منطقه آزاد اروند در دستور کار قرار گرفت.
حمید کارآموزیان بیان کرد: ساخت این تعداد زمین چمن مصنوعی با اعتبار سه میلیارد ریال به اتمام و امروز به‌بهره‌برداری رسید.
وی در ادامه با تأکید بر اهتمام شهروندان برای نگهداری و حفاظت از این مراکز و زمین‌های چمن افزود: تمام این مراکز سرمایه‌های شهری هستند که با حمایت شورای اسلامی شهر، منطقه آزاد اروند  توسط شهرداری برای جوانان و نوجوانان منطقه احداث شده‌اند.
شهردار خرمشهر ادامه داد: شهرداری باید به شناسایی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان و رفع آنها بپردازد که این مهم وظایف این سازمان‌ها را مشکل‌تر می‌کند.
وی با بیان اینکه مدیران شهری باید تمام همت و تلاش خود را برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان داشته باشند و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نکنند، تصریح کرد:‌ زمین‌هایی که هم اکنون به زمین چمن تبدیل شده است، طی چند سال گذشته به صورت متروکه در آمده بودند که با همت شهرداری به مکان ورزشی تبدیل شدند.
کارآموزیان در ادامه گفت: امیدواریم شهروندان ضمن اهتمام لازم در حفظ و نگهداری پروژه‌های افتتاح شده، با پرداخت به موقع عوارض ما را در جهت هر چه بهتر خدمت‌رسانی به خود یاری کنند.
وی اضافه کرد: شهرداری خرمشهر تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی‌های لازم نسبت به افزایش اماکن تفریحی، فرهنگی و ورزشی در سطح شهر گام بردارد.
شهردار خرمشهر گفت: شهرداری احداث و توسعه فضاهای ورزشی نظیر زمین‌های چمن مصنوعی را به منظور گسترش فرهنگ شهروندی میان شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان در اولویت اقدامات خود قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از این زمین‌های ورزشی رایگان و نگهداری و استفاده از آن نیز به عهده مردم محله است و تحت هیچ شرایطی شهرداری بر ورزش نگاه اقتصادی ندارد.
کارآموزیان افزود:‌ شهرداری به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، پر کردن اوقات فراغت توسعه مراکز فرهنگی ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *