حضور ۲ برابری شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه صنعت نفت خوزستان

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تعداد شرکت‌های دانش بنیان حاضر در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان را نسبت به دوره‌های گذشته دو برابر عنوان کرد و گفت: صنعت نفت قوی، دانش بنیان و دارای ارزش افزوده شعار اصلی این دوره از نمایشگاه صنعت نفت خوزستان است.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز علیرضا دانشی امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: در این نمایشگاه ۲۷۱ شرکت از ۱۶ استان کشور حضور دارند که ۲۰۰ شرکت آن سازنده تخصصی تجهیزات نفتی هستند.

وی تعداد شرکت‌های دانش بنیان حاضر در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان را نسبت به دوره‌های گذشته دو برابر عنوان کرد و یادآور شد: صنعت نفت قوی، دانش بنیان و دارای ارزش افزوده شعار اصلی این دوره از نمایشگاه صنعت نفت خوزستان است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه کشور در حال حاضر از مرحله ساخت تجهیزات سخت افزاری صنعت نفت عبور کرده و باید وارد مرحله ساخت تجهیزات ابزار دقیق شود گفت: باید تلاش شود که صنعت نفت به یک بنگاه اقتصادی تبدیل شود یعنی از زنجیره‌های ارزش آن تمام استفاده را ببریم تا صنعت نفت را هرچه ییشتر برای کشور اقتصادی تر کنیم.

دانشی در پایان اظهار کرد: فروش گازهای مشعل برای اولین بار در صنعت نفت و فعال سازی NLG ها در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه حضور پررنگ مجموعه‌های دانش بنیان و سازنده تجهیزات نفتی خوزستان در نمایشگاه امسال از جمله اتفاقات بسیار خوبی است که طی یک سال گذشته در حوزه مناطق نفتخیز جنوب رخ داده است.