نظافت عمومی آبادان تا پایان سال ادامه می‌یابد

خورنا: معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: نظافت عمومی این شهرستان تا پایان سال ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد حسین عبیات امروز در جلسه پاک‌سازی و نظافت آبادان که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: متاسفانه در برخی مناطق شهر به ویژه در مناطق شرکتی وضعیت نظافت اسف‌بار است و وقتی کسی از خارج شهر وارد می‌شود همه ما را مقصر این مسئله می‌دانند.

وی افزود: در این راستا از مسئولان پالایشگاه می‌خواهیم تا در زمینه جمع‌آوری نخاله‌ها از سطح این مناطق که متعلق به آنهاست را انجام دهند تا کارکنان شهرداری بتوانند وارد شده و زباله‌ها را جمع‌آوری و به نظافت این مناطق اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان ادامه داد: در زمینه روز نظافت عمومی شهرداری آبادان از ابتدای ماه‌جاری اقدامات مربوط به نظافت عمومی را آغاز کرده‌ایم اما در زمینه نظافت نهایی علاوه بر مشارکت در برنامه روز بیست و سوم اسفندماه از ۲۰ اسفند به مدت ۱۰ روز نظافت عمومی ادامه خواهد یافت.

عبیات تصریح کرد: در زمینه نیروی انسانی مشکل وجود ندارد اما مسئله اصلی در خصوص ماشین‌آلات است که با کمبودهایی مواجه هستیم که از ادارات شهرستان انتظار داریم در این خصوص شهرداری را یاری کنند.

وی اضافه کرد: در منطقه یک احمدآباد تا میدان طیب، منطقه دو کوی ولیعصر تا دانشگاه و در منطقه سه نیز ذوالفقاری بین ۳۰ و ۴۰ متری به عنوان نقاط هدف در روز بیست و سوم اسفندماه در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان خاطرنشان‌ کرد: در صورتی که ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری برای نظافت تامین شود تمام شهر را می‌توانیم در فرصت باقیمانده تا پایان سال نظافت کرد.

عبیات گفت: در حال حاضر کار رنگ‌آمیزی جداول، نخاله‌برداری، بهبود فضای سبز در آبادان درحال انجام است و در مجموع برنامه جامع و کاملی برای زیباسازی شهر توسط شهرداری برنامه‌ریزی شده است.