سامری: چاله‌های خرمشهر با پول پر نمی‌شود/ ناهماهنگی شورا و شهرداری خرمشهر

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ناهماهنگی‌هایی که بین شورای شهر و شهرداری خرمشهر ایجاد شده شهر و شهروندان را در بلاتکلیفی قرار داده و موجب نابه‌سامانی در خرمشهر شده است.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم باید شهر را به سوی آبادی و عمرانی بیشتری سوق دهیم.

وی افزود: آثار کنده کاری و حفاری‌های گازرسانی همچنان در جای جای این شهر بیداد می‌کند و تاکنون هر چه اعتبار و پول به این امر تزریق شده هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنان ترمیم حفاری‌ها در بلاتکلیفی مانده و با توجه به نزدیک شدن به ورود مسافران و مهمانان نوروزی به ویژه کاروان‌های راهیان نور هنوز شهر رنگ و بوی کهنه می‌دهد.

وی ادامه داد: البته ناهماهنگی‌هایی که بین شورای اسلامی شهر و شهرداری خرمشهر ایجاد شده شهر و شهروندان را در بلاتکلیفی قرار داده و موجب نابه‌سامانی در خرمشهر شده است.

سامری همچنین عنوان کرد: در همین راستا با مدیرکل دارایی استان خوزستان جلسه‌ای برقرار کرده و خواهان رسیدگی مضاعف به خرمشهر و اختصاص اعتبار بیشتری به این منطقه شدیم.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی دارایی خوزستان ۷۷ میلیارد ریال به خرمشهر اختصاص یافته و ۲ میلیارد ریال دیگر نیز از طرف شرکت آبفای استان به ترمیم حفاری‌های این منطقه سرازیر شده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: وضعیت کنونی خرمشهر حق مردم و این شهر نیست و مسئولان شهری، استانی و ملی باید در راستای رفع مشکلات موجود اقداماتی موثرتر انجام دهند.