معرفی برگزیدگان شعر جشنواره پایتخت پنجره‌ها

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هیئت داوران سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها شامل بهمن ساکی، ناصر ندیمی و سعید باجوند آثار راه‌یافته به جشنواره پایتخت پنجره‌ها را در دو بخش کلاسیک و سپید داوری کردند.
در همین راستا محمد ایمانی و محمد بم از آبادان مقام‌های اول و دوم و میثم خالدیان مقام سوم بخش شعر کلاسیک جشنواره پایتخت‌ پنجره‌ها را از آن خود کردند.
همچنین هیئت داوران در بخش کلاسیک زهرا شعبانی از هندیجان، ایمان عباسی از اهواز و پدرام اسدی از رامهرمز را شایسته تقدیر دانستند.
علی‌رضا امیری از آبادان، افسانه سلطانی از آبادان و اکبر آزادپور از اندیمشک به ترتیب مقام‌های برتر را در بخش شعر سپید پایتخت پنجره‌ها از آن خود کردند.
هیئت داوران در این بخش نیز داوود ملکی و کوثر مسعودیان از شوشتر را شایسته تقدیر دانستند.
هدف از اجرای سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها به صورت تولید بسته فرهنگی ماندگاری آثار رسیده، امکان استفاده بیش‌تر از تولیدات این بسته و معرفی هر چه بهتر و بیش‌تر هنرمندان و نویسندگان شرکت‌کننده در این جشنواره است.
این بسته فرهنگی شامل داستان، عکس، شعر، نمایشنامه و کتاب‌های جشنواره‌های اول و دوم سال‌های ۸۸ و ۸۹ خواهد بود.
لوح فشرده و ویژه‌نامه سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها، نیز به همراه این بسته فرهنگی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
یک هزار و ۳۷۵ اثر در قالب عکس، شعر، داستان و نمایشنامه از سراسر استان خوزستان و چند استان دیگر به دبیرخانه سومین جشنواره “پایتخت پنجره‌ها” ارسال شد.
۹۶۷ قطعه عکس، ۲۵۰ قطعه شعر،۱۴۰ داستان و ۱۸ متن نمایشنامه به دبیرخانه جشنواره رسید که دربخش عکس علاوه بر آثار هنرمندان خوزستانی، آثاری از شیراز و اصفهان نیز به جشنواره ارسال شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *