مهرام و پتروشیمی در راند اول/ ماهشهر‌ی ها در اندیشه ۲ برد خانگی

خورنا: بازی نخست فینال لیگ برتر بسکتبال فردا (پنجشنبه) بین مهرام و پتروشیمی برگزار می‌شود.

به گزارش خورنا، تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران دیدار فینال این فصل لیگ برتر بسکتبال را برگزار می‌کنند. تیم بسکتبال پتروشیمی بر اساس رتبه بهترش در جدول حق انتخابی میزبانی داشت و بر همین اساس در ۲ بازی اول که فردا و جمعه برگزار می‌شود، میزبان مهرام خواهد بود.

هر ۲ تیم با ۳ پیروزی پیاپی در مرحله نیمه‌نهایی توانستند جواز حضور در فینال را پیدا کنند. مهرام مقابل فولاد ماهان که از ابتدای فصل مدعی قهرمانی بود، به برتری رسید و پتروشیمی هم شهرداری گرگان را از پیش رو برداشت.

هم پتروشیمی هم مهرام با داشتن یاران خوب داخلی و خارجی قدرت تقریبا یکسانی دارند و همین موضوع نوید یک فینال تماشایی را می‌دهد.

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی در صحبت‌های خود گفته است این تیم هدفش تنها قهرمانی است و در سوی دیگر هم مهرامی‌ها می‌خواهند قهرمانی‌شان در لیگ برتر تداوم داشته باشد.

چشم‌های مهرامی‌ها در این بازی به دستان صمد نیکخواه بهرامی، کامرانی و میلیچ خواهد بود و در پتروشیمی نیز حامد آفاق و سانی بچیروویچ به همراه جابر ابراهیم یاران کلیدی محسوب می‌شوند.

این ۲ تیم فصل گذشته نیز به فینال صعود کردند که مهرام توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در آن رقابت مصطفی هاشمی هدایت مهرام را بر عهده داشت و مهران شاهین‌طبع نیز بر روی نیمکت تیم ماهشهری نشسته بود.

دیدار سوم فینال روز دوشنبه هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *