مهرام و پتروشیمی در راند اول/ ماهشهر‌ی ها در اندیشه ۲ برد خانگی

خورنا: بازی نخست فینال لیگ برتر بسکتبال فردا (پنجشنبه) بین مهرام و پتروشیمی برگزار می‌شود.

به گزارش خورنا، تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران دیدار فینال این فصل لیگ برتر بسکتبال را برگزار می‌کنند. تیم بسکتبال پتروشیمی بر اساس رتبه بهترش در جدول حق انتخابی میزبانی داشت و بر همین اساس در ۲ بازی اول که فردا و جمعه برگزار می‌شود، میزبان مهرام خواهد بود.

هر ۲ تیم با ۳ پیروزی پیاپی در مرحله نیمه‌نهایی توانستند جواز حضور در فینال را پیدا کنند. مهرام مقابل فولاد ماهان که از ابتدای فصل مدعی قهرمانی بود، به برتری رسید و پتروشیمی هم شهرداری گرگان را از پیش رو برداشت.

هم پتروشیمی هم مهرام با داشتن یاران خوب داخلی و خارجی قدرت تقریبا یکسانی دارند و همین موضوع نوید یک فینال تماشایی را می‌دهد.

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی در صحبت‌های خود گفته است این تیم هدفش تنها قهرمانی است و در سوی دیگر هم مهرامی‌ها می‌خواهند قهرمانی‌شان در لیگ برتر تداوم داشته باشد.

چشم‌های مهرامی‌ها در این بازی به دستان صمد نیکخواه بهرامی، کامرانی و میلیچ خواهد بود و در پتروشیمی نیز حامد آفاق و سانی بچیروویچ به همراه جابر ابراهیم یاران کلیدی محسوب می‌شوند.

این ۲ تیم فصل گذشته نیز به فینال صعود کردند که مهرام توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در آن رقابت مصطفی هاشمی هدایت مهرام را بر عهده داشت و مهران شاهین‌طبع نیز بر روی نیمکت تیم ماهشهری نشسته بود.

دیدار سوم فینال روز دوشنبه هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.