خوزستان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان کشور شد

خورنا: با پایان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور تیم خوزستان به عنوان قهرمانی رسید و یک بازیکن از این استان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور با قهرمانی خوزستان به پایان رسید.

در آخرین روز این رقابت‌ها که در ایلام و در سالن شهید عسگر کمری این شهر برگزار شد، تیم خوزستان با کسب ۵۶۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

در دسته فوق سنگین، شریفی در حالی قهرمان این دسته شد که پس از چهار سال محرومیت، خارج از اردوی تیم ملی تمرین می‌کرد و قطعاً با حضور در اردوهای تیم ملی به رکوردهای سلیمی و انوشیروانی نزدیک‌تر خواهد شد.

سجاد انوشیروانی در این مسابقات رکورد ۱۹۰ کیلوگرم در یک‌ضرب و ۲۳۰ کیلوگرم در دو ضرب را از خود به جا گذاشت تا مجموع حد نصابش به ۴۲۰ کیلوگرم برسد.

در اوزان ۹۴ و ۱۰۵ کیلوگرم هم یاسین باقری از خوزستان و کیا قدمی از کرمانشاه بالاتر از دیگر مدعیان اوزان خود روی سکوی قهرمانی ایستادند.

در رده‌بندی تیمی، خوزستان با ۵۶۶ امتیاز اول شد، اصفهان با ۵۴۵ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تهران با ۴۹۶ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

نکته قابل توجه این مسابقات غیبت تیم فارس، قهرمان دو سال گذشته کشور بود که به دلیل مشکلات داخلی در هیئت استان، تیم فارس به این مسابقات اعزام نشد و وزنه‌برداران این استان برای تیم خوزستان وزنه زدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *