کشف ۹۸ قبضه سلاح غیر مجاز در خوزستان/ باند قاچاق سلاح در هفتکل منهدم شد

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 98 قبضه سلاح غیرمجاز در استان خبر داد و افزود: در این ارتباط 76 نفر دستگیر و یک باند قاچاق اسلحه در هفتکل نیز منهدم شد.

به گزارش خورنا سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان هفتکل با رصد اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات منسجم و مشترک سرکرده باند قاچاق سلاح و مهمات را با یک دستگاه خودروی سمند در حال تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی توقیفی ۹ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۸ تیغه خشاب کشف شد.

وی در ادامه به اجرای طرح ۴ روزه جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اشاره کرد و افزود: از دستاوردهای این طرح دستگیری ۷۵ نفر از دارندگان سلاح و کشف ۸۹ اسلحه جنگی و شکاری غیر مجاز با ۵۷۲ عدد فشنگ است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.