ادارات بهبهان موظف به پخش اذان ظهر شدند

خورنا: فرماندار بهبهان گفت: دستگاه های اجرایی این شهرستان موظف به پخش اذان ظهر از بلندگوی ادارات و اقامه نماز جماعت در اداره خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد باذلی محبوب صبح روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بهبهان که با حضور مشاور استاندار خوزستان در امور ایثارگران و مسئولین اجرایی شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه هر موضوعی در شورای اداری شهرستان ابلاغ می شود به عنوان مصوبه شورا بوده و برای همه قابل اجراست، اظهار داشت: مصوبات هفته دفاع مقدس باید جدی گرفته شود و فضاهای لازم را در این رابطه در سطح شهرستان ایجاد کرد.

وی با اشاره به تشکیل شورای کشاورزی شهرستان با حضور اعضای شورای کشاورزی استان و بیان مطالبات شهرستان در زمینه آب، کشاورزی و دامپروری افزود: مصوبات این شورا می تواند در وضعیت اشتغال جوانان بسیار تعیین کننده و تاثیرگذار باشد.
باذلی محبوب در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی سایت اینترنتی و سامانه پیام کوتاه فرمانداری خبر داد و بر ایجاد ارتباط مردم با فرمانداری از این طریق تصریح کرد و گفت: ادارات و سازمانها موظف به ایجاد بانک اطلاعاتی و همچنین پیگیریهای سفر مسئولان استانی به شهرستان هستند.
فرماندار بهبهان بر ضرورت رسیدگی و پاسخگویی شفاف مسئولان به مردم نیز تاکید کرد و اظهار داشت: رئیس اداره و سازمانی که برای حل مشکلات مردم به آب و آتش نزند باید کنار رود و جای خود را به کسی دهد که به دنبال خدمت به مردم باشد و ما موظف به رفع مشکلات مردم بوده و باید برای اینکار بسیج شویم.
باذلی محبوب با اشاره به مصوبه ستاد احیای امربه معروف شهرستان افزود: دستگاه های اجرایی موظف به پخش اذان ظهر از بلندگوی ادارات و اقامه نماز جماعت هستند زیرا اگر به موضوع نماز اهمیت داده شود بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.
وی در پایان ضمن تاکید به اهمیت مجهز کردن دانش آموزان به دو بال علم و ایمان و توجه جدی به معلمان، عنوان کرد: معلمان شایسته هرگونه خدمتی هستند و ملت ما مدیون آموزش و پرورش است و همه ما تربیت شده این نهاد هستیم.
فرهاد باذلی محبوب فرماندار بهبهان گفت: استفاده شخصی از وسائط نقلیه دولتی و سوخت گیری خارج از نوبت ماشینهای اداری غیرقانونی است و نیروی انتظامی باید نسبت به توقف و توقیف اینگونه وسائط نقلیه اقدام کند.
در ادامه جلسه مشاور استاندار خوزستان در امور ایثارگران هفته دفاع مقدس را یادآوری دلاوریها، رشادتها و جانفشانی های رزمندگان دانست و آن را از افتخارات جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در جنگ تحمیلی ما طالب جنگ نبودیم ولی از کشورخود و اسلام دفاع کردیم.
ماندنی ذراتی افزود: برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس برگزار می شود در سطح جامعه اثرگذار است، در این هفته باید با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار داشته و به آنان خدمت کرد همچنین حضور همه مسئولان در مراسم غبار روبی مزار شهدا الزامی بوده و همه دستگاه ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.