نخستین مرحله سود سهام عدالت فردا چهارشنبه واریز می‌شود

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از پرداخت سود سهام عدالت از روز چهارشنبه ( ۳۰ آذرماه) به صورت علی‌الحساب خبر داد و اعلام کرد: به حساب سهامدارانی که پرتفوی سهام عدالت آنها ۵۳۲ هزار تومان است، ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی دارند، یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان واریز خواهد شد.

به گزارش خورنا و به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، مجید عشقی با اشاره به افزایش دو برابری سود سهام عدالت سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، اظهار کرد: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از بامداد فردا (چهارشنبه ۳۰ آذرماه جاری) به حساب بیش از ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر از سهامدار عدالت سود علی‌الحساب پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین محاسبات شرکت سپرده گذاری مرکزی، سهامدارانی که پرتفوی سهام عدالت آنها ۵۳۲ هزار تومان است مبلغ ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت می‌کنند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی، اطلاعات سهامداران عدالت را امروز (سه‌شنبه) در اختیار بانک‌ها قرار خواهد داد تا واریز سود این گروه از سهامداران از بامداد فردا (چهارشنبه) آغاز شود.

عشقی تصریح کرد: سهامداران هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم که پیش‌تر اطلاعات خود را در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) و یا سایت سهام عدالت ثبت کرده اند، از روز ۳۰ آذرماه جاری سود علی‌الحساب خود را دریافت خواهند کرد.

وی در مورد پرداخت مابقی سود سهام عدالت گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار رایزنی‌های خود را برای دریافت تمام سود مشمولان سهام عدالت انجام خواهد داد و امیدواریم بتوانیم در اواخر اسفندماه امسال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *